Vraag

Wijziging Algemene Voorwaarden bestaande klanten per 1 Juli

  • 11 May 2021
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

In de algemene voorwaarden staat onder andere:

  • We vertrouwen erop dat u en onze medewerkers elkaar altijd met respect behandelen.
     

Zou het dan niet wenselijk zijn als KPN dit ook eens naar zijn klanten doet?

in de loop der jaren is de service en bereikbaarheid ver onder de maat gebleven , klantgericht denken is KPN vreemd en gemaakte afspraken worden gewoon niet eens nagekomen.

zo heeft men in januari bij mijn terminale schoonmoeder die een kapot modem had en voor de alarmknop volledig hier van afhankelijk was een omruil afspraak gemaakt waarbij zij twee dagen moest wachten.

Ze is inmiddels al overleden maar de omruil actie heeft nooit plaats gevonden. Uiteindelijk zelf maar een experiabox op marktplaats gekocht en die in gebruik genomen. Dit terwijl ze zo afhankelijk van een verbint was ivm alarm.

Na overlijden werd mij wel verzocht alle, overjarige apparatuur inmiddels!, retour te zenden. Dit heb ik direct gedaan met de toegezonden retour doos.

Vervolgens wel tot 5 keer toe een aanmaning gehad dat de apparatuur retour gezonden moest worden en pas na 4 keer bellen was KPN uiteindelijk dan eens bereid om in hun systeem aan te geven dat alles ook retour gezonden was maar wel met tegenzin en ook omdat ik uiteindelijk woest geworden was om dit gebeuren.

 

Tijdens alle contact was er wel zeer weinig respect van KPN richting mijn schoonmoeder en later tegen mij dus pas die voorwaarde ook eens op jullie zelf toe! Of eigenlijk vooral op KPN zelf!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @sabouma Welkom hier op het kpn forum en dank je wel voor het doen van je verhaal. Het is natuurlijk geen fijn verhaal en allereerst mijn condoleances. Ik kan me voorstellen dat je destijds heel kwaad bent geweest. 

Ik kan niet goed beoordelen wat er mis is gegaan, maar die situatie die je hierboven beschrijft is niet zoals het hoort te gaan. Een storing of defect kan helaas voorkomen, dat gebeurt soms. Als het echter gebeurt bij iemand die afhankelijk is van een alarmknop, wordt er uiteraard werk van gemaakt om dat zo snel mogelijk te herstellen. Er is in jullie geval dus iets niet goed gelopen. En dat je daarna nog verscheidene verzoeken krijgt om apparatuur te retourneren, terwijl dit al was gedaan is ook erg spijtig. Ik vind het heel jammer om te lezen dat dit gebeurd is.