Beantwoord

Wijziging doorvoeren in abonnementsonderdelen

  • 25 July 2021
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik probeer al een tijdje een wijziging door te.voeren binnen mijn abonnement krijg steeds foutmelding. Hoe komt dit ?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 July 2021, 12:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik probeer al een tijdje een wijziging door te.voeren binnen mijn abonnement krijg steeds foutmelding. Hoe komt dit ?

Hallo @Ray Philippen , morgen even bellen met 0800 0402.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ray Philippen, welkom! Wat voor foutmelding krijg je? En dit zie je in MijnKPN? Is het mogelijk dat je eerder al een wijziging hebt doorgevoerd, maar dat deze nog niet verwerkt is? In dat geval kan je niet nog een wijziging doorvoeren namelijk. Heb je het advies van JanD ter harte genomen en telefonisch contact gehad via 0800-0402? Dat is de snelste optie! Mijn collega's helpen je graag verder. Op het forum word je vooral geholpen door andere klanten die in de community actief zijn, wij zijn er ook, maar zoals je merkt, kan het even duren voordat je reactie krijgt 🙂. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?