Beantwoord

Wijziging huidig contract

  • 11 June 2020
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Aangezien jullie geen mailadres hebben, bij deze onderstaande brief.

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Onlangs had ik besloten over te stappen naar T-mobile, mede omdat ik daar als nieuwe klant natuurlijk minder ga betalen, maar ook vooral omdat ik mijn huidige internetsnelheid wilde upgraden.

 

Vervolgens heeft een vertegenwoordiger van jullie contact met mij opgenomen om een tegenbod te doen.

Ik heb gevraagd mij dit aanbod op de mail toe te sturen.

 

In ons gesprek gaf deze vertegenwoordiger aan dat de internetsnelheid "omhoog" zou gaan naar 100MB, tegenover mijn huidige 50Mb.

Nu is inmiddels de wijziging doorgevoerd en is de snelheid dermate verminderd tov hiervoor.

Ik heb mijn huidige contract erbij genomen en hierop stond een snelheid vermeld van 150Mb.

 

Graag zie ik een aanbieding tegemoet met een hogere haalbare snelheid dan 150Mb voor een concurrerende prijs.

Anders voel ik me toch genoodzaakt alsnog over te stappen.

 

Met vriendelijke groeten,

Gert van Donselaar

Klantnummer (...) 

N.b.  Ik voel me hier niet heel prettig bij en voel me toch enigszins misleid hierin.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 June 2020, 10:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @GvanD. Wat vervelend dat jouw internetsnelheid nog niet omhoog is gezet. Ik zoek het graag voor jou uit, maar heb nog wel een aantal vragen. Je geeft aan dat de vertegenwoordiger heeft aangegeven dat jouw internetverbinding omhoog gezet zou worden van 50 naar 100MB. Daarna geef je aan dat in jouw huidige contract staat dat je 150MB zou hebben. Begrijp ik het nou goed dat je nu meer dan 150MB wilt hebben, i.p.v. meer dan 50 MB? Ik heb helaas zelf niet de mogelijkheid om korting op een abonnement te geven, maar wellicht kunnen we het anders oplossen. Heb je nog een e-mail ontvangen met het aanbod van de vertegenwoordiger? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Wellicht kan ik hier iets over terug vinden in jouw dossier.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @GvanD. Wat vervelend dat jouw internetsnelheid nog niet omhoog is gezet. Ik zoek het graag voor jou uit, maar heb nog wel een aantal vragen. Je geeft aan dat de vertegenwoordiger heeft aangegeven dat jouw internetverbinding omhoog gezet zou worden van 50 naar 100MB. Daarna geef je aan dat in jouw huidige contract staat dat je 150MB zou hebben. Begrijp ik het nou goed dat je nu meer dan 150MB wilt hebben, i.p.v. meer dan 50 MB? Ik heb helaas zelf niet de mogelijkheid om korting op een abonnement te geven, maar wellicht kunnen we het anders oplossen. Heb je nog een e-mail ontvangen met het aanbod van de vertegenwoordiger? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Wellicht kan ik hier iets over terug vinden in jouw dossier.

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer