Beantwoord

Wijzigingen abonnement

  • 20 March 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Mijn contract is al een tijdje afgelopen, maar heb tot op heden niet de moeite genomen om te kijken welke opties ik heb voor wat betreft overstappen. 

Afgelopen week had ik het met mijn vrienden over de abonnementen bij KPN. Nu zag ik tot mijn verbazing dat mijn vriendin maandelijks evenveel betaald als dat ik doe, maar daarvoor meer in haar pakket heeft (200/200 sneller internet, ik heb 100/100 sneller internet). 

Wat zijn mijn opties om ook dit pakket te krijgen? Ik heb de klantenservice gebeld, maar daar wordt mij verteld dat dit pakket eigenlijk niet meer bestaat, maar dat KPN deze snelheid toch wel voor 4 euro per maand extra kan toevoegen aan mijn huidige pakket. Nogal vreemd...

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 March 2020, 20:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @R.B., bedankt voor jouw bericht!

Niet elk abonnement is hetzelfde, deze veranderen constant. Het kan zijn dat je een wat ouder abonnement hebt, een van je vrienden een versie die er erna hebben aangeboden en dit een ander aanbod is dan datgene dat we nu aanbieden. Ik heb geen idee welke pakketten jullie hebben, maar voor jou individueel kan je kijken via MijnKPN wat de opties zijn wat betreft internet en televisie. Denk hierbij wel om de opties die je nu eventueel hebt (bijv. inbegrepen vast nummer of Spotify), en wat je krijgt bij het nieuwe pakket. Ben je bijvoorbeeld KPN Compleet? Dan vervalt het gratis extra zenderpakket, maar krijg je wel € 5,00 korting op een entertainmentpakket (kan een zenderpakket maar ook Spotify zijn). 

Bij een wijziging ga je over op een nieuwer pakket, zoals aangegeven door mijn collega kunnen wij de 'oudere abonnementen' niet meer aanbieden. Eenmaal omgezet naar een nieuw pakket kan je dus ook niet terug gezet worden.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag! Wil je dan ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Reputatie 7
Badge +21

@R.B., ik heb geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat je jouw antwoord hebt gevonden?

Reageer