Vraag

Wil factuur op ander e-mailadres ontvangen

  • 17 December 2020
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ontvang ook nog steeds facturen op een ander e-mail adres.

Graag zou ik dat willen wijzigen. Volgens mij lukt dat niet in MijnKPN.

Kunt U me verder helpen?

 

MVG, Bram 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt & topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bram75, welkom hier op het forum! :blush:

Waarschijnlijk moet het e-mailadres bij je betaalgegevens nog aangepast worden. Ik ga met je meekijken! Zou je daarvoor jouw gegevens (postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN) in je profiel willen invullen? Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, dan kan ik voor je aan de slag! 

Goededag,

Ik heb de profiellink in de mail geopend.

Daar heb ik de ontbrekende gegevens ingevuld.

Echter werd er niet gevraagd naar IBAN nr.

Hoop dat het zo goed is. 

Met vriendelijke groet, 

Bram

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Bram75! Dank voor het invullen van je gegevens. Ter verificatie controle heb ik nog wel de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig, die kun je invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier weer een seintje zodra je jouw profiel hebt aangevuld? 

Fijne feestdagen trouwens, stay safe! :christmas_tree:

Goededag! Ik heb de laatste 3 cijfers van het IBAN nr ingevuld en ook het nieuwe mailadres. Hopelijk heeft u nu de alle informatie.

Fijne feestdagen!

Bram

Reputatie 7
Badge +10

Dank voor het aanvullen van je gegevens, @Bram75!

Ik ben gaan kijken en overal staat het xmsnet e-mailadres geregistreerd. Dat is ook de bedoeling toch? Ik zie echter dat op de factuur een gmail e-mailadres staat, dat is sinds de factuur van oktober het geval. Heb je kortgeleden het e-mailadres weer aangepast naar het xmsnet e-mailadres? Dan kan het twee à drie facturen duren voordat dit weer naar het juiste e-mailadres wordt verstuurd.

Beste Jose,

Ik heb het e-mail adres niet zelf gewijzigd.

Want volgens mij kan dat niet in MijnKPN.

Maar volgens u moet ik dus eerst 3 facturen wachten. Dat ga ik dan ook doen. Bedankt voor alle moeite,

Mvg Bram

Reputatie 7
Badge +10

Geen dank, @Bram75:blush:  Wacht het inderdaad even af, klopt het op de volgende factuur nog niet, trek dan even aan de bel zodat ik er voor je achteraan kan.

Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad!