Beantwoord

wireless lampje brand niet meer

  • 15 February 2020
  • 15 reacties
  • 1081 keer bekeken

Hallo, ik heb vandaag onze 2 experia WiFi uit de experia box v10 gehaald, maar nu brand het wireless lampje niet meer.

waardoor we geen WiFi hebben.

heb ook al op het wireless knopje gedrukt heeft ook nietĀ geholpen.

hopelijk kunnen jullie helpenĀ 

icon

Beste antwoord door Justin Reedijk 15 February 2020, 17:07

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je moet ze denk weer terug in de Experiabox v10 stoppen ...Ā :thinking:

Ik wil ze juist niet meer gebruiken omdat ze niet geholpen hebben met het probleem oplossen dat ik boven slecht WiFi ontvangst hebĀ 

Badge +19

Niet geholpen?? Heb je ze wel bekabeld aangesloten? Eventueel de experiabox resetten.

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil ze juist niet meer gebruiken omdat ze niet geholpen hebben met het probleem oplossen dat ik boven slecht WiFi ontvangst hebĀ 

Heeft u een kabel naar boven liggen?Ā 

Je kunt inloggen opĀ http://192.168.2.254Ā en daar wifi weer aanzetten.

Heb de box net gereset en dit heeft geholpen het lampje brand weer. Heel vreemd maar bedankt voor de hulp.

heb nog een andere vraag weet niet of ik er nieuw topic voor moet maken maar, op ons adres zou de Max download 34mbit/s moeten zijn maar met de speelsters haal ik maar 20 hebben jullie idee hoe dit kan?

Ā 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +24

Hoe meet je die 20 mbit? Bekabeld of via WiFi?

Via de WiFi wij hebben nergens bekabelde internet liggenĀ 

Reputatie 7
Badge +24

Je moet eerst eens bekabeldĀ meten. Kan zomaar zijn dat die snelheid bekabeld wel gehaald word. Maar via WiFi niet omdat het wifi signaal verstoord word door een stoorzender ofzo.Ā 

Reputatie 7
Badge +24

... wij hebben nergens bekabelde internet liggenĀ 

Tja... zo krijg je dus ook nooit fatsoenlijk wifi boven. Tis 2020 hoor! Die kabel mag er nu toch echt wel een keer komenĀ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zou kpn eerst maar glasvezel leggen voordat ik daar aan ga denkenĀ 

Badge +19

Het is tegenwoordig zo druk met Wi-Fi dat al die Wi-Fi kanalen stampvol zitten. Je ontkomt gewoon niet meer aan bekabelde accespoints helaas.Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Zou kpn eerst maar glasvezel leggen voordat ik daar aan ga denkenĀ 

Dat heeft daar niets mee te maken.

Bij ons thuis is het niet makkelijk om een bedrade verbinding naar boven te leggen vandaar dat we alleen gebruik maken van WiFi maar hij doet het weer bedankt

Badge +19

Probeer het modem op een centrale plek te krijgen. De meterkast is echt de slechtste plek mocht ie daar staan.

Reputatie 7
Badge +24

Probeer het modem op een centrale plek te krijgen. De meterkast is echt de slechtste plek mocht ie daar staan.

De meterkast is een prima plek voor de Experiabox. De wifi op dat ding zet je dan uit. En verspreid in huis plaats je overal accespoints. Of versterkers zoals KPN ze noemt. Allemaal met een kabel aangesloten uiteraard.

Reageer