Beantwoord

Woest op KPN na telefonisch contact: nog steeds geen goed werkende tv

  • 28 February 2022
  • 4 reacties
  • 151 keer bekeken

Om 18.21 gesprek beëindigd met Niels

Nog nooit zo onbeschoft behandeld en uitgelachen.

Klacht krijg ik niet ingediend 

Kpn wij verlengen minimaal 2 contracten niet als dit niet naar tevredenheid wordt afgehandeld!!

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 March 2022, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat is het probleem? Waarom belde u naar KPN? 

Klacht over niet werkende tv al 6 dagen

Foutcode f 143

Telefonisch niet op te lossen 

Snipperdag voor niks. 

Monteur waren ze vergeten in te plannen maandag

Nu alsnog dinsdag

 

Maar mijn telefoontje ging over een mogelijke terug betaling van gemiste dagen.

Ik wil dat het telefoon gesprek wordt terug geluisterd!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat u beter eerst de monteur af kunt wachten. U weet dat u die monteur misschien moet betalen? 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Woestopniels, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Ik wil het wel even noemen, maar ga er vanuit dat je de stappen op onze website al hebt doorlopen? Je zegt dat er dinsdag alsnog een monteur komt: heel fijn. Hopelijk is het dan alsnog snel opgelost. Hoewel ik goed begrijp dat het uitermate vervelend is dat je een gemiste werkdag hebt, bieden we hier geen compensatie voor aan. Het moet echter natuurlijk niet zo zijn dat je uitgelachen of onbeschoft behandeld wordt. Hier wil ik graag met je naar kijken. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?