Vraag

Worden alle antwoorden gereviewd tegenwoordig?

  • 4 December 2020
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Badge +12

Is dit iets nieuws? Iemand geeft aan dat iets vrij warm wordt dus ik vraag of hij ‘vrij warm’ wil omschrijven. Vervolgens krijg ik deze melding:

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hey @SledgehammerNL Nee, er zijn mensen die hier eerder over aan de bel hebben getrokken. Van de zomer kwam dit wat vaker voor. Om de één of andere reden wordt een bericht dan als spam aangemerkt. Je berichten gaan dus niet langs het politbureau of een ballotagecommissie  ;-) 

Zonder gekheid. We hebben er destijds achteraan gezeten en dachten dat het voorbij was. Als dit vaker voorbij komt lezen we het graag. Ik kan je bericht trouwens zo plaatsen, als je me link even geeft. 

 

Badge +12

Hey @SledgehammerNL Nee, er zijn mensen die hier eerder over aan de bel hebben getrokken. Van de zomer kwam dit wat vaker voor. Om de één of andere reden wordt een bericht dan als spam aangemerkt. Je berichten gaan dus niet langs het politbureau of een ballotagecommissie  ;-) 

Zonder gekheid. We hebben er destijds achteraan gezeten en dachten dat het voorbij was. Als dit vaker voorbij komt lezen we het graag. Ik kan je bericht trouwens zo plaatsen, als je me link even geeft. 

 

Ik probeer het zo nog wel een keer. In een ander draadje kon ik wel antwoorden. Mocht het niet lukken dan geef ik wel een seintje. Bedankt voor de uitleg in ieder geval.

Badge +12

@Bart_  Nu pakt ie hem wel. Laten we het maar op een glitch houden. Als het vaker voorkomt dan meld ik me weer.