Vraag

WPS functie op V10 werkt niet. Krijg mijn airco niet verbonden.

  • 11 December 2021
  • 11 reacties
  • 442 keer bekeken

Ik wil mijn Airco merk Panasonic via WPS verbinden.

Heb via de handleiding van de airo geprobeerd, Wifi lampje gaat knipperen en 3 seconden WPS knop van de Expedia V10 ingedrukt te houden daat lampje op modum knipperen, deze probeerd dan verbinding te maken.

Echter diverse malen geprobeerd, maar nog niet gelukt.

Beide lampjes blijven knipperen, echter na 5 minuten stopt de Expedia box met zoeken.

Is er misschien ergens een functie die ik aan moet zetten in de configuratie van het modum.

Had hier op op gezocht d.m.v. inloggen op het modum, maar heb niets kunnen vinden.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Frans


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Doorgaans is het meestal eerst de WPS knop van de modem/router activeren.
Daarna de WPS functie van het apparaat wat je ermee wilt verbinden.

Als na pakweg 2 minuten er geen verbinding is, wordt de WPS functie weer uitgeschakeld.

Heb je dat zo gedaan?

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u WiFi versterkers van KPN? 

Ik had inderdaad eerst airco dan modum gedaan, ik ga het anders om proberen, ik laat nog even weten of het dan wel lukt 

Nu andersom geprobeerd, zonder succes.

Op 2 de vraag, WiFi versterker, ja die heb ik, is echter via Wlan kabel aangesloten, is een kpn WiFi versterker , merk Arcaduan 

 

Reputatie 7
Badge +24

Nu andersom geprobeerd, zonder succes.

Op 2 de vraag, WiFi versterker, ja die heb ik, is echter via Wlan kabel aangesloten, is een kpn WiFi versterker , merk Arcaduan 

Welke is het? De SuperWiFi? Wit en rond. De Experia WiFi? Zwart en vierkant. Of de dual band versterker? Wit en vierkant.

 

Deze heb ik inderdaad

Reputatie 7
Badge +24

Deze heb ik inderdaad

Ok. Bekabeld aangesloten? En is de airco dicht in de buurt van deze versterker? Of dichter in de buurt van de v10? Heeft u 1 versterker?

Heeft u echt een v10?

Of misschien toch een v10a?

Want daar is wel eens verwarring over.

Ja, versterker is bekabeld aangesloten, airco zit dichter bij de v 10, is geen v10 a modem 

Heb 1 versterker

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Frenzel

Is het inmiddels gelukt om de airco te verbinden? 

Nee, helaas nog niet