Beantwoord

Xperia Box v8 valt uit

  • 17 September 2020
  • 10 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste ForumLeden/Kpn,

Helaas valt de laatste tijd de xperiabox v8 regelmatig uit waardoor de tv en internet niet meer werken en het modem gereset moet worden. Tevens heeft de vaste telefoonlijn het ook circa een week niet gedaan afgelopen maand. Vanwege al het thuiswerken is dit een forse hindering. Is het mogelijk een nieuwe Xperiabox aan te vragen?

Mvg T.Gjaltema

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 September 2020, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Tg1957, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Zou je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee, het kan zijn dat het probleem bij je V8 ligt, maar het is ook mogelijk dat er iets anders aan de hand is!

@Tg1957 We hebben niks meer gehoord. Heb je het via andere weg opgelost?

Mocht het probleem nog steeds bestaan, kun je dan de vraag van @Maja_ beantwoorden?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je gezien dus ik ga er van uit dat je dit inmiddels via een andere weg op hebt gelost!

Als ik het bij het verkeerde eind heb hoor ik het uiteraard graag, zodat ik je alsnog verder kan helpen :slight_smile:

Ik heb afgelopen vrijdag met jullie klantenservice gebeld. Heb het oude alles in 1 glasvezel abbonement gewijzigd naar een hogere snelheid (hussel) die niet ondersteunt wordt door de huidge V8(max 100mbps). Als het goed is ontvang ik daarom volgens de medewerker aan de telefoon tevens een nieuwe xperiabox die 500 mb draadloos doorgeeft. Dus hoop dat het komende week opgelost is.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, bij deze wijziging zal er inderdaad een nieuwe Experia Box worden opgestuurd! Daarmee kan je er weer een poosje tegenaan :blush:

Ik heb helaas nog geen nieuwe router mogen ontvangen en hier ook niks over gehoord. Bij apparaten omruilen en in mijn Kpn kan ik ook niks aanvragen of dergelijke. Hoe zit het? De kastjes voor 4k tv zijn namelijk wel gelijk de 24ste opgestuurd en ontvangen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb afgelopen vrijdag met jullie klantenservice gebeld. Heb het oude alles in 1 glasvezel abbonement gewijzigd naar een hogere snelheid (hussel) die niet ondersteunt wordt door de huidge V8(max 100mbps). Als het goed is ontvang ik daarom volgens de medewerker aan de telefoon tevens een nieuwe xperiabox die 500 mb draadloos doorgeeft. Dus hoop dat het komende week opgelost is.

Ik heb er nog nooit van gehoord dat die v8 maar max 100 mbit aan kan. Volgens mij kan die gewoon gigabit aan. Bekabeld uiteraard. Via WiFi zal die geen 500 mbit halen. Want hij ondersteund geen 5 GHz WiFi. Maar daarvoor krijgt u geen andere box. Want KPN garandeert de snelheid van internet niet via WiFi. 

Ik heb afgelopen vrijdag met jullie klantenservice gebeld. Heb het oude alles in 1 glasvezel abbonement gewijzigd naar een hogere snelheid (hussel) die niet ondersteunt wordt door de huidge V8(max 100mbps). Als het goed is ontvang ik daarom volgens de medewerker aan de telefoon tevens een nieuwe xperiabox die 500 mb draadloos doorgeeft. Dus hoop dat het komende week opgelost is.

Ik heb er nog nooit van gehoord dat die v8 maar max 100 mbit aan kan. Volgens mij kan die gewoon gigabit aan. Bekabeld uiteraard. Via WiFi zal die geen 500 mbit halen. Want hij ondersteund geen 5 GHz WiFi. Maar daarvoor krijgt u geen andere box. Want KPN garandeert de snelheid van internet niet via WiFi. 

Leuk en aardig deze reactie maar als u de vorige antwoorden leest dan klopt uw antwoord niet. Het draagt tevens echt helemaal niks bij. Het is tevens vrij onlogisch dat als er betaald wordt voor een 500 MB internet abonnement en deze snelheid via wifi makkelijk te halen is met moderne apparatuur. Het gaat niet over het garanderen van de 500 mb maar als ik een 500mb glasvezel abbo heb dan behoort hier niet een oude wifi N standaard router bij. Tevens heb ik hierover met KPN gebeld en ziet u ook het bovenstaande antwoord dat er een nieuwe router wordt geleverd. 

Contact gehad en als het goed is wordt het opgelost!

Reputatie 7
Badge +20

Contact gehad en als het goed is wordt het opgelost!

Wordt al geregeld dus? Als ik nog wel iets voor je kan doen, hoor ik het graag! Zou je dan ook nog je profiel aan willen vullen zodat ik je abonnement en dossier kan bekijken?Â