Beantwoord

Youtube filpmjes niet beschikbaar

  • 14 December 2020
  • 7 reacties
  • 147 keer bekeken

Hallo, een aantal Youtube fimpjes kan ik niet afspelen op mijn laptop en telefoon.

Ik krijg dan het bericht dat de film niet beschikbaar is en dat ik de setting bij mijn netwerkbeheerder moet nakijken.

Ga ik via 4G op mijn telefoon (niet KPN), dan kan ik de films wel bekijken.

Is dit ergens een instelling/beveiling aan KPN kant cq mijn instelling bij KPN of mijn router/modem?

Na verloop van tijd, kan ik de film dan wel weer bekijken.

Dit is erg vervelend omdat sommige meetings met mijn werk via Youtube gaan.

Ik kan er helaas verder niets over vinden.

Groet,

Martin.

icon

Beste antwoord door Madere 29 December 2020, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Madere, welkom op het forum.

Ik moet zelf ook even achter mijn oren krabben. KPN blokkeert natuurlijk geen YouTube video's, zou je eens een screenshot kunnen plaatsen van wat je ziet als het gebeurt? 

Misschien heeft de community nog tips. 

Hi Hanna,

sorry het duurde even, maar ik had zo gauw geen voorbeeld.

Nu gaat het mis bij deze youtube trailer:

 

Ik zie dan dus in beeld:

Ik heb geen idee waar dit te verhelpen: KPN MediaBox, router.

Ook met een ander Google account of als die niet nodig is (inloggen youtube) gaat het ook soms fout.

Groet,

Martin.

De beperkte modus van mijn Google account staat overigens UIT.

Het bleek dus dat op mijn Synology Router de SafeSearch voor Youtube aanstond. Deze verwijderd en nu kan ik deze trailer dus wel zien.

Antwoord/oplossing gevonden in 'https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-networking/windows-10-youtube-beperkte-modus-gaat-niet-uit/b925268e-83b2-4c43-af98-24caec134844?page=3&auth=1’ gegeven onderaan door Hanszelf.

Groet,

Martin.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Madere, wat fijn dat jij zelf de oplossing hebt gevonden! gelukkig werkt alles weer :)

Ik heb al een hele tijd last van een haperende YouTube app. Nieuwe router en nieuwe tv kastjes maar niks helpt. YouTube op de ps4 werkt wel gewoon 100%

Bij mij ook niet uit te schakelen in de instellingen van Youtube. Optie is greyed out. Maar als ik van wifi netwerk wissel naar die van Ziggo dan werkt alles wel. 

Lijkt me dus dat er ergens op het wifi netwerk een blokkade zit. 

voorbeeld youtube filmpje dat geblokkeerd wordt: 

Â