Beantwoord

Zakelijke abonnement wijziging in mijn kpn werkt niet, telefonisch ook geen reactie

  • 21 January 2021
  • 6 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik probeer al weken mijn zakelijk KPN Hussel100 abonnement aan te passen naar Hussel200 en mijn vaste lijn op te zeggen. Helaas kan ik mijn abo niet aanpassen in Mijn KPN. Ik heb hierover al meerdere keren gebeld en dit zou dan handmatig door KPN omgezet moeten worden. Ik zou daar een bevestiging via de mail van ontvangen...maar tot op heden (drie weken later) nog steeds geen mail of omzetting gerealiseerd.

Kan iemand van KPN mij helpen en dit zsm regelen?

Alvast bedankt voor de snelle reactie en afhandeling!

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 January 2021, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @STREEK , misschien even de zakelijke helpdesk bellen, 0800 0403.

 

Heb ik al meerdere malen gedaan @JanD en die zouden het in gang zetten….maar tot op heden geen reactie

Reputatie 3
Badge +2

Is 200mbit wel beschikbaar op je adres? Check dat even via https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/.

Ja @AVRT ik kan zelfs tot 1GB dus 200 moet geen enkel probleem zijn

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @STREEK, welkom op het forum! Heb je inmiddels nog iets van mijn zakelijke collega's gehoord?
Anders kijk ik graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo @Thomas,

 

Ik heb gisteren nog maar weer eens met de helpdesk gebeld (voor de derde keer) en toen is het abonnement gewijzigd en daar heb ik per mail ook een bevestiging van ontvangen. Als alles goed gaat, zal het aangepaste abonnement m.i.v. 1 februari ingaan.