zeer onbeschofte en trieste ervaringen met uw medewerkers

  • 2 February 2020
  • 9 reacties
  • 205 keer bekeken

Wij zijn al een aantal jaren klant bij KPN en sind begin 2019 hebben wij problemen met ons verbindingen zowel telefonie, tv en internet. Er is sindsdien meerdere keren contact geweest met de klantenservice en er zijn meerdere KPNmonteurs langsgeweest om de boel te fixen. Vervolgens werd er meerdere keren gezegd dat dit de problemen zouden verhelpen. Dit gebeurde vervolgens niet en als wij de klantenservice vervolgens terug belde was er geen registratie in jullie systeem gezet. Wij werden vervolgens doodleuk voor leugenaars uitgemaakt. Hier waren wij het uiteraard niet mee eens en nadat wij de naam konden vertellen van de monteur werd er doodleuk gezegd dat deze niet bij KPN  werkt. Op mijn reactie dat ik ga overstappen werd doodleuk gereageerd met dat moet u dan maar vooral doen. Er is totaal geen moeite gedaan en wij voelen ons als klant in de zeik genomen door jullie medewerkers. Uiteindelijk hebben wij via een scala aan telefoonverkeer het eindelijk voor elkaar gekregen om een KPN expert langs te laten komen. Deze heeft doormiddel van de tv ontvangers en de experia box te vervangen het probleem opgelost. Het mooie hieraan was dat deze al drie keer vervangen waren alleen kwamen deze ontvangers en experiabox daadwerkelijk uit een nieuwe doos. Vervolgens hebben wij gevraagd of KPN ons een vergoeding kon geven voor ruim 12 maanden aan niet geleverde diensten. (Ruim 80 euro per maand) en deze diensten dan ook echt gedurende 12 maanden niet kunnen gebruiken. Hierop antwoorde KPN nou we kunnen u 60 euro retour geven. Wij gaven vervolgens aan dat wij hier niet mee akkoord gaan. KPN antwoord met nou dit is wat wij vergoeden anders moet u gewoon niet zeiken en maar overstappen. KPN wtf! Jullie sporen in onze ogen echt niet en wij gaan ervan uit dat jullie contact met ons gaan opnemen en een oplossing gaan vinden hiervoor.


9 reacties

Badge +19

Het verhaal is natuurlijk om van te janken. Goed dat je het hier meldt. De medewerkers hier zijn echt top. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Doorgaans reageren ze binnen 48uur.  Waarom ben je nou niet eerder hier gekomen grrr dan had  dit allemaal niet zo lang geduurd. Niet vergeten je profiel in te vullen he? De gegevens zijn alleen zichtbaar voor de jou en de medewerkers. Komt goed!

Badge +12

Wij zijn al een aantal jaren klant bij KPN en sind begin 2019 hebben wij problemen met ons verbindingen zowel telefonie, tv en internet. Er is sindsdien meerdere keren contact geweest met de klantenservice en er zijn meerdere KPNmonteurs langsgeweest om de boel te fixen. Vervolgens werd er meerdere keren gezegd dat dit de problemen zouden verhelpen. Dit gebeurde vervolgens niet en als wij de klantenservice vervolgens terug belde was er geen registratie in jullie systeem gezet. Wij werden vervolgens doodleuk voor leugenaars uitgemaakt. Hier waren wij het uiteraard niet mee eens en nadat wij de naam konden vertellen van de monteur werd er doodleuk gezegd dat deze niet bij KPN  werkt. Op mijn reactie dat ik ga overstappen werd doodleuk gereageerd met dat moet u dan maar vooral doen. Er is totaal geen moeite gedaan en wij voelen ons als klant in de zeik genomen door jullie medewerkers. Uiteindelijk hebben wij via een scala aan telefoonverkeer het eindelijk voor elkaar gekregen om een KPN expert langs te laten komen. Deze heeft doormiddel van de tv ontvangers en de experia box te vervangen het probleem opgelost. Het mooie hieraan was dat deze al drie keer vervangen waren alleen kwamen deze ontvangers en experiabox daadwerkelijk uit een nieuwe doos. Vervolgens hebben wij gevraagd of KPN ons een vergoeding kon geven voor ruim 12 maanden aan niet geleverde diensten. (Ruim 80 euro per maand) en deze diensten dan ook echt gedurende 12 maanden niet kunnen gebruiken. Hierop antwoorde KPN nou we kunnen u 60 euro retour geven. Wij gaven vervolgens aan dat wij hier niet mee akkoord gaan. KPN antwoord met nou dit is wat wij vergoeden anders moet u gewoon niet zeiken en maar overstappen. KPN wtf! Jullie sporen in onze ogen echt niet en wij gaan ervan uit dat jullie contact met ons gaan opnemen en een oplossing gaan vinden hiervoor.

 

Inderdaad goed dat je het hier meldt. Moderators zijn zeer behulpzaam.

Maar weer die klanten-”service”...wat is dat toch een klotezooi daar. Ik lees en hoor alleen maar klachten over de onbeschofte leugenaars die daar “werken".  KPN doe hier a.u.b. iets aan. Dit is gewoon ongehoord. Het wordt echt tijd dat de media opgezocht wordt..en dat ga ik zeker doen. Wat een bende bedriegers daar….elke dag weer lees je hier over mensen die zijn voorgelogen. Hoe zou het toch komen dat KPN 59.000 klanten is kwijtgeraakt???

 

Badge +19

@Edwin_Merks waar komt die boosheid toch bij jou vandaan? Het is een feit dat de telefonische klantenservice de weg kwijt is maar ik zie regelmatig jouw klaagzang voorbij komen. Daar help je de topicstarters  toch niet mee?!

Badge +12

@Edwin_Merks waar komt die boosheid toch bij jou vandaan? Het is een feit dat de telefonische klantenservice de weg kwijt is maar ik zie regelmatig jouw klaagzang voorbij komen. Daar help je de topicstarters  toch niet mee?!


Maar door het er maar niet openlijk over te hebben ook niet. De druk mag wat mij betreft nu echt opgevoerd worden waar het gaat over de “klantenservice”. Wellicht ben je het daar niet mee eens en dat respecteer ik. 

Badge +19

De druk mag je van mij opvoeren.  Geen problemen mee maar dan niet bij topics van mensen die geholpen willen worden. Die willen een gerichte reactie van een medewerker of van de forumleden. Zoals ik al zei is de telefonische helpdesk de weg kwijt maar laten wij dan proberen om die mensen te helpen. Daar hebben ze toch recht op?!

Reputatie 7

Hah @Jeffrey en Asli Hoek, welkom op het KPN forum. Jammer om te lezen dat de ervaring met de klantenservice is tegengevallen. Balen!

Ik kan me voorstellen dat het geen prettig gesprek was, als mijn collega aan de telefoon aangeeft dat er 1 monteur is geweest. Terwijl er er toch echt meerdere zijn langsgekomen. Toch kan ik ook maar één afspraak terugvinden. Dat betekent niet dat ik denk dat je hierover niet de waarheid vertelt. We hebben vorig jaar een pilot gehad voor het verbeteren van WiFi waar we steekproefgewijs klanten hebben geselecteerd. Deze bezoeken zijn niet in het reguliere systeem geregistreerd, misschien heeft het daarmee te maken(?)  

Je geeft aan dat je een jaar lang last hebt van bellen, tv en internet verbinding. Dit is inmiddels allemaal opgelost door de laatste monteur die de apparatuur heeft vervangen. Heel erg fijn dat het weer optimaal werkt :)

Als ik jullie gegevens erbij pak, hebben jullie thuis een glasvezelverbinding! Beter dan dat is er momenteel niet te krijgen. Een stabiel en razendsnel netwerk. Daar zal het gelukkig niet aan liggen. Waar liepen jullie al die tijd tegen aan? Geen constante verbinding met draadloos internet? En tv? Is die aangesloten met een kabel? Of maakte jullie gebruik van een draadloze verbindingsset (DVS)

@Edwin_Merks. Ik sluit me aan bij Joep, we zien je hier graag in topics terug een constructief gesprek starten. Daar ben je  goed in. Uiteraard zul je hier schrijnende gevallen lezen. Dat is niet representatief voor dé klantenservice van KPN. Er worden dagelijks honderden goede gesprekken afgerond door mijn collega's. Die zie je hier dan ook niet terugkomen :) 

Badge +12

 

@Edwin_Merks. Ik sluit me aan bij Joep, we zien je hier graag in topics terug een constructief gesprek starten. Daar ben je  goed in. Uiteraard zul je hier schrijnende gevallen lezen. Dat is niet representatief voor dé klantenservice van KPN. 

 

@Nadia Dat zal ik ook zeker doen. Maar van de andere kant mag er wel iets meer druk op komen (op de beleidsmakers bedoel ik dan). Het klopt dat je hier de schrijnende gevallen leest maar er zijn ook heel veel klachten over de klantenservice van mensen die niet op dit forum zitten. Ik probeer het alleen de goede kant op te duwen. Als ik dan soms wat ongenuanceerd en bot over komen dan biedt ik daar mijn excuses voor aan (maar ik meen het wel :wink: ). 

Reputatie 7

@Nadia Dat zal ik ook zeker doen. Maar van de andere kant mag er wel iets meer druk op komen (op de beleidsmakers bedoel ik dan). Het klopt dat je hier de schrijnende gevallen leest maar er zijn ook heel veel klachten over de klantenservice van mensen die niet op dit forum zitten. Ik probeer het alleen de goede kant op te duwen. Als ik dan soms wat ongenuanceerd en bot over komen dan biedt ik daar mijn excuses voor aan (maar ik meen het wel :wink: ). 

Je ziet graag dat ‘we’ (KPN) het goed doen voor de klant. Als we daarin niet geheel slagen, laat je van je horen. Dat heet betrokkenheid, en dat siert je ;) 

Ieder incident is te betreuren. Dat vinden we echt niet leuk om te vernemen. Toch is de gemiddelde NPS van de klantenservice goed. Ook interessant om te lezen: de beste Alles-in-1provider daar vind je een objectief oordeel van de klant over de telecom dienstverlening van providers. Spoiler alert: we staan op 1 & 2:D 

Nu weer ontopic. Ik lees graag de terugkoppeling van de topic starter, zodat we hier verder mee kunnen.  

Reputatie 7

Dag @Jeffrey en Asli Hoek, het is hier al een tijdje stil. Kunnen we nog iets voor je betekenen? We staan hier voor je klaar, laat het weten :) 

Reageer