Beantwoord

zeer slechte wifi - continu uitval

  • 21 April 2020
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

wifi ontvangst is zeer slecht, overal in het huis, dicht bij de modem en verder af. heb diverse checks gedaan maar heeft geen toegevoegde waarde, heb wifi uitbreider ook geen verandering. wordt wel 20x per dag er uitgegooid en dat is dan nog een goede dag!

ik vind het overigens te bizar voor worden dat ik op geen enkele manier iemand in het echt kan spreken hierover? want ik kom geen stap verder en betaal wel elke maand voor een service die niet geboden wordt. 

hoe kan ik iemand te spreken krijgen????

 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 23 April 2020, 18:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @d.h.s. en welkom op het forum! Je kunt altijd contact met ons opnemen via 0800-0402, of via de chat. Via de contactpagina kies je voor Internet/Wifi > Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben, dan zul je onze contactmogelijkheden zien, waaronder het forum! Top dat je ons gevonden hebt. :grin:

Dan de wifi, is het ontvangst op alle apparaten in huis slecht en valt het ook op alle apparaten weg? Heb je de Wifi Manager al doorlopen en, zo ja, wat was het eindresultaat? Ook wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant. Dan kan ik op onderzoek uit! 

Reageer