Zéér slechte wifi en bereik servicedesk

  • 16 December 2020
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Na 15 jaar zijn we weggegaan bij Ziggo, ivm een instabiel wifi. Nu sinds een paar dagen KPN glasvezel. Wifi is ondanks de extra versterkers een drama geworden!! Internet zelf valt (ook bekabeld) regelmatig weg, terwijl ik de hele dag diverse (internationale) Teams, Zoom en Skype overleggen hebt. Presentaties die ik moet houden en conversaties vallen plots weg. Hopeloos!! Probeer ik een mailadres te vinden van de KPN servicedesk, wordt die nergens vermeld. Heb spijt dat ik bij Ziggo ben weggegaan. Wifi werkt nu zelfs helemaal niet meer....


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

is je eigen hardware wel goed de laptops tablets telefoons enz.

ik heb zelf glasvezel 500/500 en een fritzbox op de glasvezel nt (glasvezelkastje) aangesloten

mijn verbinding is gewoon stabiel en dat is bij kpn ook goed

denk dat bij u een ander probleem speelt

 

 

Badge +19

Natuurlijk moet je Wi-Fi goed zijn. Dat kan ook. Maar in vredesnaam ga niet werken via Wi-Fi.  Wi-Fi is voor het aan/uit doen van een lamp of wasmachine en voor een beetje internetten in de tuin. Maar goed vertel nu uitgebreid het probleem.  Welk modem, welke versterker hoe ziet je netwerk eruit.

Natuurlijk moet je Wi-Fi goed zijn. Dat kan ook. Maar in vredesnaam ga niet werken via Wi-Fi.  Wi-Fi is voor het aan/uit doen van een lamp of wasmachine en voor een beetje internetten in de tuin. Maar goed vertel nu uitgebreid het probleem.  Welk modem, welke versterker hoe ziet je netwerk eruit.


werken via wifi kan prima

we leven niet meer in de jaren 90

als je de spullen voor elkaar hebt kun je via wifi gewoon je glasvezel verbinding met gemak halen

ik merk alleen verschil als ik films over moet zetten van mijn synology ds1520+ dat bedraad iets sneller gaat

thuis werken via wifi geen enkel probleem

doe ik al jaren

Badge +19

Als je de spullen voor elkaar hebt ja. Dat zeg je goed. Maar dat is zo vaak het probleem.  Jij weet net zo goed als ik dat de meeste mensen er een puinhoop van maken qua netwerk. Daarbij heeft niet iedereen glasvezel.  Met een verbinding van inder de 100 vind ik dat je gewoon bekabeld moet werken. Dat is altijd probleemloos.

“Daarbij heeft niet iedereen glasvezel”

en dan is dus het wifi het probleem niet maar de internet aansluiting die te traag is

ik haal met gemak 500/500 via wifi

ook was dat 100/100 via wifi nog genoeg voor thuis te werken

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @GevaVi, door drukte zijn we later bij jouw topic dan gewoonlijk onze bedoeling is. Wat rot dat het zo gelopen is met je verbinding na de overstap. Ik hoop dat het inmiddels beter gaat. Zo niet, laat het dan vooral weten.