Beantwoord

Ziggo abonnement niet opgezegd door KPN

  • 5 October 2021
  • 10 reacties
  • 143 keer bekeken

Badge

Ik heb telefonisch mijn contract met KPN afgesloten en tijdens dit gesprek afgesproken dat KPN mijn lopende contract bij Ziggo zou opzeggen. Dat is dus niet gebeurt waardoor ik nu met dubbele kosten zit. Na contact met KPN werd mij verwezen naar de mail die ik had ontvangen met de orderbevestiging. Inderdaad staat in deze mail met 12 tabs dat ik zelf zou moeten opzeggen. Wat een valse start is het nu. Mijn telefoon was wel door KPN opgezegd bij Ziggo.

Gebeurt dit vaker zo??

icon

Beste antwoord door Nico_ 7 October 2021, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Misschien heeft de medewerker het verkeerd begrepen of niet op het goeie knopje gedrukt. Daarom krijgt u ook een orderbevestiging waarop alles staat genoteerd. Jammer dat u het over het hoofd hebt gezien. Misschien dat een moderator nog iets voor u kan doen uit coulance. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc. Een moderator reageert over een dag of twee.

Badge

Beste Joep,

Bedankt voor de hint.

Mijn klantnummer is: ********

Het zou fijn zijn als er uit coulance nog iets mogelijk zou zijn 

Reputatie 7
Badge +12

Beste Joep,

Bedankt voor de hint.

Mijn klantnummer is: ********

Het zou fijn zijn als er uit coulance nog iets mogelijk zou zijn 

Vul uw profiel aub HIER aan. Het publiekelijk delen van gegevens zoals uw klantnummer is niet wenselijk of veilig. 

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Fokke.1 en welkom op ons forum!

Ik zag dat je jouw profiel al had ingevuld waarvoor mijn dank. Ik heb direct de bevestiging erbij gepakt en op bladzijde 1 van de 3 zie ik direct het volgende staan:

Zeg zelf uw huidige diensten op
Hebt u nu diensten van een andere aanbieder? Zeg deze diensten dan zelf op. Hebt u hulp nodig hierbij? Kijk dan op kpn.com/overstaphulp.

Ik had het je graag anders willen vertellen, maar helaas kunnen wij hierin niets verder betekenen. Ik zie wel dat je net bij ons bent aangesloten, ik ga er vanuit dat je al wel contact met Ziggo hebt opgenomen om de diensten daar stop te zetten?

Badge

Hoi Nico,

Het vervelende is dat ik telefonisch heb aangeven gebruik te willen maken van de overstapservice.

Nu wordt mij iets verweten wat jullie hebben nagelaten.

Ik baal hier enorm van.

Reputatie 6
Badge +10

Dat snap ik ook heel goed dat je hier van baalt, begrijp me niet verkeerd.
Wij sturen na het plaatsen van een bestelling direct een orderbevestiging met een overzicht van de bestelling. Als er hier iets niet klopt aan deze bevestiging dan kan er contact worden opgenomen om het kloppend te maken. Als diensten eenmaal geleverd zijn dan kan een onderdeel zoals overstapservice niet meer worden aangepast.

Badge

Waar ik ook van baal is dat er vlak nadat ik mijn contract had bevestigd nieuwe contractanten gelokt worden met een Google Nest 

Dus hierbij “pis ik ook al naast de pot”

Jammer

 

Reputatie 6
Badge +10

Daarvoor heb jij een hele mooie andere korting gekregen.

Badge

Ik zie nu pas dat het niet en-en is maar of-of

in de aanbieding. 
 

 

Reputatie 6
Badge +10

Dat klopt inderdaad, het is met aanbiedingen zo dat klanten kunnen kiezen voor OF een korting OF een welkomstcadeau. Dubbelop is het niet nee (zou wel mooi zijn uiteraard :grinning: )