Vraag

Zou 100 Mbit/s krijgen, maar dit is nog steeds niet aangepast

  • 17 February 2022
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik kreeg een mail van KPN dat ik mijn snelheid gratisch kon verhogen van 50 mb naar 100 mb. Daarvoor heb ik me destijds aangemeldt.

Een paar dagen later nog eens gekeken bij mijn abonementsgegevens en daar stond nog steeds 50 mb.

Heb toen gebeld met klantenservice en zij zouden dit corrigeren.

Vandaag nog eens gekeken en de snelheid is nog steeds 50 mb.

Dus nog maar eens gebeld. De telefoniste verwees me naar dit forum om hier mijn vraag voor te leggen.

MIJN VRAAG:

Hoe krijg ik die beloofde 100 mb snelheid?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Als je er met de telefonische klantenservice niet uitkomt kun je binnen dit forum wachten op de reactie van een moderator. Vul dan wel in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN in, dan komt een moderator er op terug.

Heb je al eens bekabeld een speedtest gedaan met alle overige (draadloze) apparatuur uit en wat meet je dan?

 

Mijn klantnummer is ***.

Iban: ***

Kan mijn pc momenteel niet gebruiken door stroomuitval. Snelheidstest lukt dus even niet.

 

Admin: privégegevens verplaatst naar forumprofiel

Het is de bedoeling dat je geplaatste gegevens in het privédeel van je profiel zet.

Nu staat het openbaar.

Ik heb het moderatie-team ingeseind om het te verwijderen.

 

Dag JanD

 

Ik snap het niet goed.

Ik zie nergens hoe ik hier berichten op privé moet instellen. 

Bedoel je soms dat ik de kpn helpdesk moet mailen met mijn vraag? Zij verwijzen naar dit forum. Kip-ei verhaal.

 

 

Als je op je eigen logo/avatar klikt zie je een menu verschijnen met daarin o.a. profiel.

Als je daar op klikt kun je in de velden waar privé bij staat de gevraagde gegevens invoeren die alleen een moderator van KPN kan zien en verder niemand.

 

Reputatie 7
Badge +15

@VenHeelun Welkom op het forum. 

Excuses voor de late reactie. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit zit. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel verder willen invullen? Met in ieder geval je huisnummer en je postcode. 

En zou je hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan ga ik dit voor je uitzoeken!Â