Vraag

Zowel Wifi als bekabeld valt verbinding steeds weg

  • 28 January 2020
  • 6 reacties
  • 143 keer bekeken

Sinds vorige week valt de Wifi op laptop 1 steeds uit. Meld zich enkele minuten later ook weer spontaan aan. Laptop 2 en de beide telefoons geen problemen. Laptop weggebracht naar de reparateur en daar was gewoon Wifi op hun eigen netwerk. Desondanks Windows geüpdatet door hen. De Wifi zou het moeten doen maar helaas bij thuiskomt weer waardeloos. De Wifi tuner van KPN een paar keer laten uitvoeren en geen oplossing. Stekker van de modem eruit gehaald en weer erin. Geen oplossing. Internet verwijdert op de laptop en weer geïnstalleerd. Geen oplossing. Modem gereset, geen oplossing. Wifi versterker aangesloten. Geen oplossing. Vervolgens het signaal van de radio heel slecht en van de TV bleef het beeld staan. DVS200 geüpdatet maar die was up to date. Vervolgens opnieuw stekker er uit van het modem. Dit 20 minuten zo gelaten en gelukkig wel weer tv en radio maar internet, ho maar. Vervolgens laptop bekabeld en zelfde probleem. Internet valt weg en komt weer. Wat is er aan de hand??  Ik heb overigens een Experia V8


6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Eelde1 Dat is een vervelend probleem. Nu vraag ik me af: je hebt op al je andere apparaten wel gewoon wifi? Bekabeld werkt alles nu wel wel zoals het hoort? Ik zie dat je gisteren ook via een andere weg contact hebt gehad. Wat is hier uit gekomen? 

 

Badge

ik zou even bellen om wellicht het modem even een update te geven. dus de v10A bestellen. dat helpt 9 van de 10 keer.

He he wat is het moeilijk om KPN te contacten. Zowel via Facebook als via het forum. Maar uiteindelijk gisteren een persoon aan de telefoon gehad. Alles is getest en zou functioneren. Uiteindelijk krijg ik vandaag als het goed is een nieuw modem. Ik hoop dat dat soelaas bied. 

Badge

Ik hoop het ook 😁

Het nieuwe modem is dé oplossing. Gelukkig functioneert alles weer :dancer_tone4:

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Eelde1 Als eerste ben ik blij om te horen dat alles goed werkt, nadat je via de collega's van de telefonische klantenservice hulp hebt gekregen. We bieden onze klanten verschillende mogelijkheden om in contact te komen. Door te bellen of te chatten heb je snel en rechtstreeks contact. Je kunt ook via social media contact leggen én er is dit Forum

Het KPN Forum is een plek waar klanten van KPN met elkaar in gesprek gaan, maar er zijn ook medewerkers van KPN (zoals ik) actief. Wij zorgen er voor dat gesprekken goed verlopen en dat informatie goed vindbaar is, maar uiteraard staan we ook klaar om klanten te helpen met hun probleem. We kunnen niet direct reageren, maar we reageren wel op nagenoeg elk bericht en dus ook op het jouwe: ik heb in mijn eerste bericht enkele vragen gesteld om duidelijk te krijgen wat er aan de hand was. Op basis van je verhaal kon ik nog niet herleiden wat het probleem was, maar dat was het vast geworden. 

Het is overigens geen vanzelfsprekendheid dat je een andere Experia Box kunt bestellen , @briankpn Als een modem echt defect is vervangen we hem, maar zomaar omruilen van werkende apparatuur doen we niet. Ook niet via de telefonische klantenservice. ;-) 

Reageer