Vraag

6 maanden abonnement korting

  • 8 March 2020
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste Mevrouw en Meneer,

Ik heb bij jullie een abonnement met 6 maanden korting op me totaal pakket. Alleen zit ik nu pas in me 5de betalings termijn en moet al de volledige bedrag betalen.

Heb ik niet 2 maanden de tijd om nog van de regeling van korting op mijn abonnement?

Ik hoor het graag van u.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Mevr.P.Kohlen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Beste @Precious24, vul je profiel even in (de velden waar privé) bij staat. Vul in ieder geval in:

  • Abonnementsnummer
  • Postcode + huisnummer


​​​​​​Een KPN-medewerker kan jou dan als klant herkennen en even in jouw gegevens kijken wat er aan de hand is.


 

Bedank tjlthkoch!

Maar zijn toch prive gegevens ik zal wel morgen contact opnemen per telefoon bij KPN. Dankjewel

Badge +19

Inderdaad privé dus alleen te zien voor jou en de medewerkers.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling maar in je profiel!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Precious24 welkom op het forum! Is het gelukt met mijn telefonische collega's? Je kunt ons altijd bereiken op 0800-0402!