Beantwoord

Aanmelden KPN Compleet lukt niet

  • 18 September 2020
  • 10 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik wil me aanmelden voor kpn compleet maar krijg rood kruis steeds. Ik heb kpn mobiel al heel lang en nu kpn thuis tv internet en bellen

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 September 2020, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Dank u ik ga even bellen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Yvobal. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je steeds een rood kruis te zien krijgt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice?

Reputatie 7
Badge +21

HoiĀ @Yvobal. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je steeds een rood kruis te zien krijgt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is. Als het nog niet gelukt is, dan kan je een berichtje achterlaten in het topic: ā€œMB's Delenā€, dan zoeken wij het voor je uit.

Nee het is nog steeds niet gelukt. Maar ik heb ook niet meer gebeld.

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat het nog steeds niet gelukt is. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer klantnummer en 06-nummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan zoek ik het voor je uit.

Gedaan.Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Het aansluitadres van jouw Internet en TV abonnement komt niet overeen met het adres van het mobiele abonnement. Als je wilt dan kan ik dit voor jouw aanpassen en alle diensten aanmelden voor de KPN Compleet/Hussel voordelen. Ik hoor graag van je!

Ja als u dat wilt doen graag. Alvast bedankt voor uw hulp.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist het adres gewijzigd en alle diensten aangemeld. Je hebt een sms ontvangen, hier hoef je niets mee te doen. Graag gedaan!