Beantwoord

Activeren van het Pluspakket

  • 12 October 2020
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Vorige week donderdag of vrijdag het pluspakket aangevraagd. Zaterdagmiddag was het nog in behandeling en niet geactiveerd. Gebeld met KPN en door verbonden met het 'elite team' Saveteam van Kpn. Leuk en goed gesprek gehad. De meneer die mij te woord stond heeft het pakket eruit gehaald en daarna gelijk zelf het Pluspakket toegevoegd. Hij zei dat het nu goed zou moeten komen, het zou 24 uur kunnen duren. Net opnieuw geprobeerd maar niets. Het Pakket blijft maar in behandeling staan. tv ontvanger uit en aan gezet, stekker eruit enz. enz. maar niets veranderd. We hadden heel graag de Giro Italia willen volgen het weekend via Eurosport 2 dat ging dus niet door. Daar is overheen te komen maar nu zouden we toch wel heel graag een keer het Pluspakket geactiveerd willen zien. Wie oh wie kan ons helpen?

Even een tip, zet niet bij het toevoegen van de pakketten dat het 10 minuten kan duren want ik begreep al van een medewerker dat dat wel heel kort door de bocht w

Ik hoop op een snelle oplossing.

 

groet Berty 

icon

Beste antwoord door bertytd 19 October 2020, 17:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @bertytd, welkom en goed dat je aan de bel trekt. Als je een zenderpakket inschakelt, dan mag je verwachten dat dit snel geactiveerd is. Het is dan ook erg vervelend om te lezen dat dit bij jou zo veel voeten in aarde heeft. Is het pakket inmiddels al wel geactiveerd? Mocht dit nog niet het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!

Dag Ron,

Het is afgelopen donderdag geactiveerd. Ik heb de tip meegegeven om dit te vermelden bij aanschaf.

Ik kreeg nml de indruk dat je het dezelfde dag nog kreeg.

Dank Ron voor je reactie.

Groet Berty

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat je gebruik kunt maken van het Pluspakket. Doorgaans wordt dit ook binnen uiterlijk 24 uur actief. In dit geval is er helaas iets misgegaan, waardoor dit meer tijd in beslag heeft genomen. Mijn excuses hiervoor. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!

Reageer