Beantwoord

Activeren Xs4all compleet op tijdelijk nummer

  • 17 October 2019
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb recent een zakelijke telefoon nummer van mijn werkgever laten overzetten naar een nieuwe prive KPN sim only abonnement (nummerbehoud). Op het sim only abonnement is nu dus een tijdelijk nummer van toepassing.

Mijn vraag is nu of ik xs4all compleet kan activeren terwijl ik dat tijdelijk nummer nog heb. Zo ja, welk nummer geef ik dan bij xs4all op?

icon

Beste antwoord door Antoin Janssen 12 November 2019, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Antoin, welkom op het forum. 

Is het tijdelijke nummer nu al actief en op hetzelfde adres? Je kunt er dus gewoon mee bellen? Dan kun je dit hier aanmelden. Ik kijk het voor de zekerheid voor je na. Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Het tijdelijk nummer bleek nog niet actief.

Pas na het porteren van mijn nummer van het zakelijk account naar mijn account kon ik het aanmelden voor xs4all compleet. Nu is alles zoals het hoort.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan snap ik hem. Fijn dat alles nu werkt zoals het hoort. Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. :)Â