Beantwoord

Adres heeft dubbel huisnummer hoe corrigeren voordat Simyo bundel stopt?

  • 21 February 2021
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Hallo,


Ik kreeg van Simyo het bericht dat het adres van mijn KPN account niet hetzelfde is en dat ze mijn bundel moeten stopzetten als het niet wijzigt. Daar schrok ik nogal van, nu blijkt het dat mijn huisnummer twee keer achter elkaar staat in mijn KPN adres gegevens. Om dat aan te passen heb ik alleen de optie om een verhuizing  door te geven, maar dat lijkt me nogal een extreme wijziging… Kan iemand van KPN dit in mijn account aanpassen? Ik hoor het heel graag! 

Groeten Edwin

icon

Beste antwoord door Henk2304 22 February 2021, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

't Snelste kun je daarvoor bellen met 0800-0402 (gratis) of via de servicepagina; als je daar een beetje naar beneden scrolt zie je dit:

Â