Beantwoord

Adres verkeerd?

  • 9 August 2020
  • 6 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik krijg net als mijn vrouw dat onze adressen anders zijn dan factuuradres en dat daarmee voordelen vervallen??? Alles nagekeken en alle abonnementen staan op zelfde adres? Wat gaat hier niet goed?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 August 2020, 14:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @AWildeman, welkom op het forum! Dit klinkt als een administratief ding dat niet helemaal goed ging/gaat. Lijkt me goed dat ik dit even controleer. Vul daarvoor je forumprofiel in, en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan pak ik het op. 

Gedaan Erik

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, AWildeman. Jullie huishouden, zoals we het cluster van producten dat samen in aanmerking komt voor voordelen noemen, klopte inderdaad niet. Op de een of andere manier zijn jullie huidige producten samen komen te vallen met de producten van degene die nu op jullie oude adres woont. En omdat die adressen natuurlijk niet overeenkomen, krijg je dan die geautomatiseerde mails. Ik heb die producten nu losgekoppeld zodat het weer alleen jullie producten zijn. Ik controleer morgen nog even of dat voldoende was, of dat ik jullie huishouden even helemaal opnieuw moet opbouwen. 

Wel heel raar…

gisteren belde ik met jullie en kreeg ik een dame aan de lijn die liep te zuchten en te steunen, maar mij verzekerde dat alles in orde was en ik niets hoefde te doen. We zijn in mei verhuisd en toen zouden alle abonnementen (3 mobiel en 1 vast) overgezet zijn.…

hoop dat het goed komt...

Reputatie 7
Badge +30

Alles is weer helemaal in orde @AWildeman :thumbsup_tone1:

Dit heeft ook niets te maken met de daadwerkelijke verhuizing in onze systemen. Dat is allemaal al lang en breed afgehandeld en afgerond. Maak je vooral geen zorgen daarover. We hebben alleen naast ons hoofdsysteem een secundair systeem dat de ‘huishoudens’ bijhoudt. Dat zijn de clusters van abonnementen die samen in aanmerking komen voor aanvullende voordelen, op voorwaarde dat ze op hetzelfde adres geregistreerd staan. Jouw huishouden staat ook netjes op het nieuwe adres, niks aan de hand. Wat er alleen gebeurde was dat op een of andere manier de abonnementen van degene die nu op jullie oude adres woont in dat secundaire systeem ook aan jouw huidige adres gekoppeld werden. Waardoor jullie met z'n allen ineens een huishouden vormden.

Maar, omdat die andere persoon natuurlijk niet daadwerkelijk op hetzelfde adres woont gaf dat systeem ook een foutmelding over het adres. En daar krijg je dan die mails van die jij en vrouw kregen. 

 

Dus wat ik gisteren gedaan heb is de abonnementen van die andere persoon uit jouw huishouden verwijderd en een eigen huishouden voor hen aangemaakt op hun eigen adres. En ik zie dat dit inmiddels ook volledig verwerkt is.  Dus alles is weer helemaal in orde :)

Dank je wel!