Beantwoord

adreswijziging icm KPN hussel

  • 28 May 2020
  • 10 reacties
  • 177 keer bekeken

Hallo,

Vorige week (20/5) ontving ik een mail van KPN over een adreswijziging voor 1 van mijn abonnementen. Dit zou gevolgen kunnen hebben voor mijn KPN voordelen en er werd gevraagd mijn factuuradres en correspondentieadresĀ te controleren. Deze zouden niet overeenkomen. Dit heb ik gecontroleerd en beide adressen komen in mijn KPN wĆ©l overeen. VanochtendĀ (28/5) kreeg ikĀ een smsje van KPN met hetzelfde verzoek. Wederom gecontroleerd, wederom komen beide adressen overeen.

Als ik echter klik op het onderdeel 'voordelen', staat daar wel het oude adres. Maar: ik kan dit niet wijzigen of annuleren. Hoe kan ik dit oplossen?

Groet, AnikaĀ 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 June 2020, 15:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Arini86!

Lekker frustrerend, dat je de gegevens inderdaad verkeerd ziet staan, maar ze vervolgens miet zelf aan kunt passenĀ :slight_frown: Ā Zou je jeĀ gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Het betreffende mobiele nummer mag je invullen in het opmerkingsveld, zodat ik even goed met je mee kan kijken!

Hallo Maja,

Ā 

Bedankt voor de reacties. Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet!Ā 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik zie hem in vrijwel alĀ  onze systemen Ć³Ć³k gewoon goed staan, de enige plaats waar hij afwijkt is in het programma dat de voordelen toekent.

Zelf kan ik hier ook niet bij om dit aan te passen,Ā  gelukkig zie ik dat de afdeling die dit wĆ©l kan vorige week donderdag is gewezen op deze fout. Ik verwacht dat deze afdeling hier begin deze week mee aan de slag zal gaanĀ :slight_smile:

Fijn, bedankt voor de moeite Maja!Ā :grinning:

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan hoor! Ik hoop dat alles snel helemaalĀ in orde zal zijnĀ :blush:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Arini86! Zou je eens kunnen kijken hoe het postadres en factuuradres nu geregistreerd staan in MijnKPN? Ik zie het nummer bij ons in de systemen nu overal op het verkeerde adres staan. Er lijkt dus wel iets te zijn gedaan, maar niet het goedeĀ :thinking: Als je dit nu zelf ook verkeerd ziet staan in MijnKPN, kan je dan kijken of je het postadres en factuuradres daar kunt wijzigen? Ik hoor graag je bevindingen!

Hoi Maja.Ā 
In MijnKPN staat het adres nu goed, zowel post- als factuuradres. Dit adres is hetzelfde als ik onlangs in mijn profiel heb gezet.

groetjesĀ 
Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je mail met de screenshots @Arini86!

Ik denk dat ik er uit ben hoe het zitĀ :slight_smile: Je gaf aan dat je een tijdje bij je ouders ingeschreven hebt gestaan, en ik heb het idee dat je daar -totdat de mail over het wijzigen van de gegevens- nogĀ aan gekoppeld bent geweest, ergens onder water. Het adres van je moeder heb ik zonet goed gezet, die staat nu qua post- enĀ factuuradres op haar eigen adres. Bij jou zelf staat ook alles goed. Jouw abonnement hoeft verder nergens aan gekoppeld te zijn als ik het goed begrijp, dus dan klopt het zo helemaal en kan je verdere mailtjes die hier nog weer over verstuurd gaan worden, voortaan negeren. Ik zal aan onze KPN Compleet desk doorgeven dat het niet de bedoeling is dat jouw abonnement aan iets van je ouders gekoppeld wordt, dat stukje was volgens mij niet helemaal duidelijk!

Ha Maja,

Super dankjewel!Ā 

Groetjes :)Ā 

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!