Beantwoord

Behoud KPN Compleet als abonnement wordt aangepast?

  • 25 September 2021
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo,

 

Eerder vandaag een medewerker gesproken en die vertelde dat bij verandering van mobiel abonnement de huidige voordelen (KPN Compleet) komen te vervallen. Het gaat om een huidige abonnement KPN 2017 Basis naar 5G databundel (10GB)? destijds begrepen dat deze actie gedurende looptijd abonnement loopt, dus voor onbepaalde tijd zolang je een abonnee bent bij KPN. 

Welke informatie is juist?

 

Omdat ik aan het einde van de maand GB tekort kom, heb ik op 22-9 een extra bundel (NL-EU bundel1000) via sms gekocht. OP de 24e krijg ik om 14:00 het bericht dat 50% verbruikt is (dat kan kloppen), 2,5 uur later schijn ik 75% te hebben verbruikt en om 20:45 100%. Op zich bijzonder want ik ben die dag vanaf 12:30 thuis geweest en zat op de Wifi, dit meerdere keren gecheckt, juist vanwege deze berichtgeving. Als ik naar een verklaring vraag, krijg ik de vraag of ik de wifi heb uitgezet als ik het huis verlaat, eh nou nee, ik ben hooguit even in de tuin geweest…. ondertussen ben ik wel op onverklaarbare wijze GB kwijt (en €7,99).  Iemand hier ervaring mee? 

 

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 27 September 2021, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo,

 

Eerder vandaag een medewerker gesproken en die vertelde dat bij verandering van mobiel abonnement de huidige voordelen (KPN Compleet) komen te vervallen. Het gaat om een huidige abonnement KPN 2017 Basis naar 5G databundel (10GB)? destijds begrepen dat deze actie gedurende looptijd abonnement loopt, dus voor onbepaalde tijd zolang je een abonnee bent bij KPN. 

Nee, zolang je abonnement loopt. Dat houd dus in dat als je het abonnement "verlengt", dat het stop gezet word en er een nieuw abonnement start. Met nieuwe voorwaarden. Alle voorwaarden en dus ook kortingen of andere dingen (bijv. dubbele mb's) van het voorgaande abonnement gelden dan niet meer.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @HesterO! Wat @Nick83 zegt klopt. Wel is het natuurlijk zo dat als je in de nieuwe situatie nog steeds vast en mobiel samen hebt dat daar weldegelijk voordelen bij zijn. Op onze pagina over Hussel voordelen staat een overzicht hiervan. Zou je kunnen laten weten of je daar je antwoord vindt?