Beantwoord

Blijft de combivoordeel actief als ik mijn abonnement laat doorlopen?

  • 17 February 2021
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Mijn kpn mobiel contract verloopt over een aantal maanden.

Nu vraag ik me af wat er precies gebeurt als ik het abonnement laat doorlopen en een los toestel zou kopen?

Ik heb ook nog kpn compleet abonnement en ben benieuwd of het combivoordeel blijft bestaan?

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 17 February 2021, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Als jij niks doet veranderd er niets!

Reputatie 7
Badge +24

Het combivoordeel blijft gewoon. Er veranderd niets.

Hier denk ik dezelfde situatie: kpn mobiel verloopt over 3 maanden.  Situatie nu: 5 euro korting op telefoon abonnement en gratis espn ivm kpn tv en internet.  Als ik mijn huidige telefoonabonnement laat doorlopen, blijft alles dan hetzelfde? Ga ik nl naar een nieuw abonnement dan betaal ik wel hetzelfde maandbedrag,  maar krijg ik minder mb's en krijg ik maar 5 euro entertainmentkorting, terwijl ik nu espn gratis krijg.  Loont het dan niet om het huidige abonnement te laten doorlopen en een losse telefoon te kopen, want anders ga ik 8 euro per maand meer betalen aan espn

Ik heb mijn telefoon abonnement opgezegd en nu gaat  ESPN er af  kun je nu voor betalen   ik wist dit niet ga een ander abonnement zoeken  ik ben al zo lang bij kpn  ik heb alles  daar van wij krijgen al nooit aanbiedingen  en dan nu dit🥵