Beantwoord

Combivoordeel 5 euro op de factuur

  • 7 December 2020
  • 2 reacties
  • 244 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Wanneer je nu Combivoordeel ad 5 euro hebt bij TFT Internet/TV en TFT belbundel 2018

en die die TFT belbundel moet ik in 2021 verlengen.  Behoudt ik de 5 euro voordeel op de factuur TV/internet?

De KPN mevrouw zei eerst dat ik bij verlenging van het 06 abb,  een korting van 5 euro op een te kiezen extra zenderpakket kreeg.  Toen ik zei dat wil ik niet, dat ga ik niet gebruiken.  Kreeg ik het antwoord dat dan de factuurkorting zou blijven.   Ik vond dit antwoord niet helemaal overtuigend klinken.  Klopt dit antwoord?

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 December 2020, 20:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @B.G ,

Als je alleen jouw mobiele abonnement verlengt, dan blijft bij het TV en Internetthuis-abonnement alles gelijk. 

Als je ook jouw Thuis-abonnement omzet naar KPN Hussel, dan raak je uiteraard de korting op jouw oude pakket thuis kwijt.


Let op: Verlengen is niet verplicht. Je kunt ook gewoon niets doen en dan blijven de oude voorwaarden gelijk. 

Als je wel verlengt: Voor het mobiele abonnement ga je dan over naar KPN Hussel, daar gelden wat andere voorwaarden voor dan bij jouw oude abonnement. 
 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen, de korting op de goedkoopste abonnementen is nu nog maar 2,50 per maand. 

 

Ik ga niks doen, ik blijf dan het huidige bedrag voor Bellen/data betalen, wat ik al heb.

Verlengen met een ander abonnement levert qua prijs niks op.