Beantwoord

CombiVoordeel is weg

  • 25 March 2021
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo.

Mijn combi voordeel is ineens weg. Wij zijn van telfort tv al overgestapt naar Kpn. En mijn mobiel is in januari al overgegaan naar kpn.  Mijn 06 heb ik recent aan mijn kpn id toegevoegd. En toch is mijn combi voordeel weg. Hoe kan dat? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 March 2021, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ewvh ,

Dan lijkt het erop dat je jouw  korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ewvh! Ik vermoed dat @Noordzee gelijk heeft! Is het gelukt om de voordelen opnieuw aan te melden? 

Wil je dat ik met je meekijk, vul dan je profiel in met jouw klantgegevens (06 nummer, klantnummers en postcode + huisnummer). Als je hier dan een seintje geeft, dan weet ik dat ik met je kan meekijken!