Beantwoord

Compleet voordeel kwijt

  • 15 January 2020
  • 7 reacties
  • 366 keer bekeken

We hebben thuis bellen, internet en tv van KPN. En een mobiel abonnement bij KPN. Maar nu wordt het voordeel van KPN compleet stop gezet omdat we niet meer aan de voorwaarden voldoen. We willen de zender fox sports graag terug, tegen dezelfde voorwaarden. 

icon

Beste antwoord door Marloes83 18 January 2020, 08:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Marloes83 

Hebben jullie soms onlangs het mobiel abonnement verlengd? De kans is groot dat jullie dan nu overgezet zijn op KPN Hussel. Dat is niet altijd voordelig. Want je verliest dan het voordeel van een gratis zenderpakket. Fox Sport 1 zit overigens in het Basispakket en is daardoor nog wel te bekijken. Als je de andere Fox-zenders ook wilt zien, dan zul je een aanvullend pakket moeten bestellen. Dat is niet gratis meer, wel krijg je een korting op de standaardprijs. Het kost nu 12,99 minus 5,00 is 7,99.  (De regel : Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de entertainmentpakketten!)

  

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Badge +12

Hoi @Marloes83 

Hebben jullie soms onlangs het mobiel abonnement verlengd? De kans is groot dat jullie dan nu overgezet zijn op KPN Hussel. Dat is niet altijd voordelig. Want je verliest dan het voordeel van een gratis zenderpakket. Fox Sport 1 zit overigens in het Basispakket en is daardoor nog wel te bekijken. Als je de andere Fox-zenders ook wilt zien, dan zul je een aanvullend pakket moeten bestellen. Dat is niet gratis meer, wel krijg je een korting op de standaardprijs. Het kost nu 12,99 minus 5,00 is 7,99.  (De regel : Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de entertainmentpakketten!)

  

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Het zou wel echt schandalig zijn als KPN dat zonder medeweten van de klant heeft gedaan. Terugdraaien kan in ieder geval niet meer...

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marloes83, welkom! Ik vermoed dat Noordzee het bij het rechte eind heeft. Ben jij hier niet van op de hoogte gebracht? Dat zou inderdaad niet oké zijn.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. We zullen het, als je inderdaad over bent naar onze nieuwe Hussel abonnementen, niet terug kunnen zetten, ben ik bang. 

Badge +12

Beste @Marloes83, welkom! Ik vermoed dat Noordzee het bij het rechte eind heeft. Ben jij hier niet van op de hoogte gebracht? Dat zou inderdaad niet oké zijn.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. We zullen het, als je inderdaad over bent naar onze nieuwe Hussel abonnementen, niet terug kunnen zetten, ben ik bang. 


Dat bedoel ik..schandalig gewoon! Als blijkt dat @Marloes83 verkeerd en/of onvolledig is voorgelicht dan is een compensatie zeker op zijn plaats!

Inmiddels heeft kpn het opgelost gelukkig 

Reputatie 7
Badge +28

Dan ben je weer teruggezet naar KPN Compleet.👍

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te lezen dat het opgelost is, @Marloes83!