Vraag

ESPN ineens weg

  • 16 February 2021
  • 3 reacties
  • 182 keer bekeken

Ik ben al jaren klant KPN (eigenlijk mijn hele leven al) en ik sta voor het eerst te twijfelen of ik niet moet overstappen. ik heb mijn mobiele abonnement gestopt omdat ik een zakelijke telefoon heb. Ik kreeg een voordeel omdat ik ook mobiel bij jullie afnam. Het voordeel was gratis ESPN eredivisie. Dit is nu weg gehaald en ik vind dat je zo niet met zeer trouwe klanten omgaat. Nieuwe klanten krijgen allerlei voordeeltjes maar als het om trouwe klanten gaat wordt er toch niet netjes mee om gegaan. Ik zie dan ook graag ESPN eredivisie gratis weer terug op mijn account. Graag uw reactie


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Dat is toch de deal?? U krijgt iets omdat u een thuisproduct en een mobielproduct afneemt. Tsja als u daar niet meer aan voldoet dan is er geen deal meer.

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Jrod 

Trouwe klanten waarderen wij altijd! Maar zoals je inderdaad zelf al aangeeft, je had het voordeel omdat je ook mobiel bij ons af had lopen. Als je het mobiele abonnement opzegt heb je geen recht meer op de voordelen. Die voordelen zijn er alleen als een klant EN vaste diensten EN mobiel bij ons afneemt.  Zonder mobiel abonnement is het ESPN ook niet gratis terug te zetten, hiervoor zal je eerst een mobiel abonnement bij ons moeten afsluiten. Dat hoeft dan echt niet een groot abonnement te zijn, dat kan ook een mobiel abonnement met alleen wat belminuten zijn.

Sidenote: gratis ESPN (of pluspakket) is alleen als het vaste pakket nog geen Husselpakket is. Op een vast Husselpakket gelden andere voordelen.

Als je een abonnement stopzet ben je in mijn ogen niet zo'n trouwe klant meer….

En die voordelen heeft niks met trouw of (lange) duur te maken, maar alles met 2 of meer abonnementen afnemen (geregistreerd op één adres).

Ik zie dan ook graag ESPN eredivisie gratis weer terug op mijn account.

Tja, mobiel abonnement bij KPN erbij nemen:wink: . En vooral je thuis-abo niet wijzigen naar Hussel.

en ach, ESPN kosten:

Bij KPN: 1 kanaal in basispakket
Bij KPN: alle 6 kanalen voor 12,99 (feitelijk 2 t/m 6)
Bij Ziggo: eerste 3 voor 17,95, en 4 t/m 6 voor 12,95: álle 6 dus voor ruim € 30 !!