Beantwoord

ESPN maandabonnement

  • 14 January 2021
  • 15 reacties
  • 232 keer bekeken

ik heb het kadootje van een maand ESPN geactiveerd en het heeft het hele weekend gewerkt nu niets meer. is het geen maand abonnement, heb ik het verkeerd begrepen of moet ik gewoon blij zijn met het weekendje

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 January 2021, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @peterjdebruijn, welkom hier. 

Een maand abonnement zou langer dan een weekend moeten werken lijkt mij. Ik wil graag eens nakijken hoe het zit voor je. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat hebt gedaan. Dan kijk ik mee. 

ik denk dat ik mijn profiel heb geupdate met mijn gegevens ;-)

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @peterjdebruijn ,

Ik had ook het maandabonnement gewonnen. Bij mij werkt het nog gewoon. (al vanaf 1 januari 2021.)

 

 

@Bart_Z  heb je nog iets kunnen vinden?

Reputatie 7
Badge +28

Dit weekend zijn alle ESPN zenders vrijgeschakeld op Interactieve TV.

Reputatie 7
Badge +20

Heb je ze op jouw zakelijke aansluiting? Daar kan ik helaas niets over inzien. Ik zie alleen de mobiele abonnementen. Ik wil je dan aanraden om te bellen met 0800-0403 te bellen. Zij kunnen jouw tv pakketten nakijken.

@Bart_Z ik heb alleen een mobiel abonnement bij KPN, TV gaat via Ziggo. ik zal met het nummer bellen om te kijken wat ernog  kan.

 

@Noordzee dat vrijschakelen was in ieder geval niet op ziggo

 

Reputatie 7
Badge +28

Nee, klopt. Alleen  bij KPN (Interactieve TV)  

Reputatie 7
Badge +20

@peterjdebruijn, dan heeft het ook geen zin om het nummer te bellen. Ik had de actie niet helemaal duidelijk. 

Want je gebruikt gewoon de ESPN app? Of via de website? Hoe keek je het weekend dat het wel werkte? Je had de activatie wel doorlopen toch?

Reputatie 7
Badge +28

@Bart_Z : Voor de zekerheid nog even iets meer info over de actie vanuit KPN. (decemberkado)

 

Hierboven lees je jouw unieke code voor een gratis ESPN maandpas. Deze activeer je vanaf 1 januari 2021. Hiermee kijk je de hele maand januari gratis ESPN.

Zo activeer je vanaf 1 januari 2021 jouw maandpas:

Ga naar ESPN.nl en meld je aan door op 'meld aan' te klikken.

Voer hier jouw e-mailadres in en klik op 'doorgaan'. Vul vervolgens een wachtwoord in. Je account is nu aangemaakt.

Om vervolgens online te kijken klik je op jouw Profiel icoon en ga je naar 'Tv-abonnement activeren.' Daar selecteer je 'Eredivisie Promo' (let op: niet KPN).

Vul jouw code in en geniet van jouw maandpas.

 

@Bart_Z  begrijp ik dat dit kadootje alleen gold voor KPN TV kijkers?. ik heb de stappn om het te activeren doorlopen (die als weeergegevn door @Noordzee ) Kan zijn dat kanaal 421 op ziggo dat weekend was veij gegeven maar daar keek ik op. ook omdat je bij het activeren van je tv abonnement moet opgeven via welke  provider je kijkt.

Als het alleen voor KPN TV geld zijn we klaar denk ik, had het lek geweest als dat duidelijk was gemaakt bij de actie. ik had geen idee.

Maar goed ik laat het hierbij. Het was wel het enige dat iets opleverde bij die kadootjes meen ik.

leven gaat gewoon door

Reputatie 7
Badge +28

Nee @peterjdebruijn ,

Ik heb zelf ook geen abonnement op KPN TV. Deze actie was juist voor KPN klanten die geen KPN TV afnemen. Vandaar ook dat je via deze actie ESPN kunt kijken via internet.  

ok niet zo duidelijk wat ik hiermee kan doen of waar ik moet zijn. ik laat het hierbij, het is in ieder geval niet een aktie die mij ever een streep zal trekken om KPN te nemen.

@Bart_Z@Noordzee in ieder geval bedankt voor de moeite vn het antwoorden

Reputatie 7
Badge +20

Nee, dat gaat inderdaad om een actie via internet. Je kan het via de ESPN Go app kijken na activatie.

Dat was mij niet duidelijk uit de actie en vraag ik me dan af waarom ik een koppeling met Ziggo moest doen.

ik had niks en heb nu niks dus er is niets verloren gegaan zal ik maar zeggen maar ik wordt toch wat terughoudender met aan dit soort acties mee te doen. Zoals gezegd bedankt voor de moeite, ik gooi de handoek in de KN ring ;-)