Beantwoord

ESPN zou gratis zijn i.v.m. mobiel abonnement

  • 22 April 2021
  • 9 reacties
  • 287 keer bekeken

Heb per 15 februari mobiel abonnement hier zou ik ESPN gratis krijgen maar wordt nog steeds afgeschreven al vele keren telefonisch contact opgenomen,en dan wordt na vele door verbindingen na  hoger ge plaatste mensen wordt min elke keer beloofd dat het in orde wordt gemaakt maar toch weer afgeschreven en je heb niets op  papier.

Is er geen mailadres waar je je klacht kunt indienen zodat je bewijs heb?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nico_ 23 April 2021, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heb per 15 februari mobiel abonnement hier zou ik ESPN gratis krijgen maar wordt nog steeds afgeschreven al vele keren telefonisch contact opgenomen,en dan wordt na vele door verbindingen na  hoger ge plaatste mensen wordt min elke keer beloofd dat het in orde wordt gemaakt maar toch weer afgeschreven en je heb niets op  papier.

Is er geen mailadres waar je je klacht kunt indienen zodat je bewijs heb?

Nee, er is geen emailadres. Welk thuis abonnement heeft u?

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Fianne en goed dat je even aan de bel trekt!

Als je qua vaste aansluiting een husselpakket hebt dan krijg je €5,- euro entertainmentkorting op Film1, pluspakket, Spotify, ESPN of Netflix. Heb je nog geen husselpakket dan krijg je, mits je televisie in je pakket hebt, OF het pluspakket gratis OF het ESPN pakket.
Ik wil graag even met je meekijken hoe dit bij jou zit. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Geef je hier nog een reactie zodra dat klaar is zodat ik op onderzoek kan gaan voor je? :mag:

Een Husselpakket heb ik niets aan.Ben alleenstaand.

Ben door een collega gebeld voor een abonnement .werd mijn beloofd dat ik gratis ESPN gratis zou krijgen.

Heb hier al verschillende keren over gebeld.

Toen werd er gezegd dat ik omdat ik een basis pakket  had dit niet mogelijk was.Heb toen gezegd dat ik dit mobiel abonnement was aangegaan  om deze belofte ,en anders graag het abonnement wilde terugdraaien omdat ik bij mijn oude provider goedkoper uit was.

Daarna,werd ik tot 2x toe doorverbonden  na de baas van de baas en toen werd er gezegd dat ik nog onder het oude afspraken viel en dat ik dus ESPN gratis kreeg ,maar krijg hier dus geen bevestiging van.

 

Reputatie 7
Badge +24

@Flanna heeft u uw forumprofiel ingevuld? 

Reputatie 6
Badge +10

Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld @Fianne waarvoor mijn dank!

Ik ben uiteraard ook gelijk op onderzoek uitgegaan en zie dat je nog een iets ouder pakket hebt. Hierbij kun je dus kiezen voor OF het pluspakket gratis OF het ESPN pakket. Op dit moment heb je het pluspakket gratis.
Voor meer informatie over het pluspakket, zie deze link: Wat is het pluspakket

Ik kan het pluspakket gratis omruilen voor het ESPN pakket gratis. Dan is het alleen de vraag wat je met het pluspakket wilt doen, wil je die houden voor €9,99 per maand of kan het pluspakket helemaal uit. Laat het maar even weten wat je graag zou willen.

Het pluspakket mag vervangen worden voor ESPN dit reden kun je bij mij reactie lezen.

Had het niet gezien van het pluspakket 

En zal even kijken of die echt op mijn tv zit.

Maar verder geen intresse voor dit pakket

Reputatie 6
Badge +10

Dankje voor de verduidelijking!

Ik heb zojuist onze KPN compleet afdeling aangestuurd om het pluspakket om te laten zetten naar ESPN gratis. Je krijgt vanuit de compleetafdeling nog bericht zodra dat gelukt is. Meestal zijn zij vrij snel met hun werkzaamheden en is het binnen 24 uur na dagtekening van mijn antwoord al voor elkaar :grinning:

Hartelijk Dank voor de moeite

Het is hier opgelost ,had velen malen contact gehad.Maar nu heb ik als het goed is 

ESPN  gratis.Dus hoop voor jou dat het ook opgelost wordt .Ben blij met het Forum is snel opgepakt