Beantwoord

Factuuradres komt niet overheen voor hussel-voordelen

  • 15 August 2021
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik kreeg 2 weken geleden een mail en vandaag een SMS dat mijn factuuradres niet overeenkomt en mijn voordelen komen te vervallen. Zowel mijn mobiel als mijn tv abonnement staan op hetzelfde adres. Hoe kan ik dan toch berichten krijgen dat het niet klopt? 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 17 August 2021, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Djennefer Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar adresgegevensen andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je wellicht het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.