Goedenavond
Wij hebben sinds een paar maanden een KPN Hussel abonnement. Tot nu toe hebben we nog geen MB’s gedeeld (tot gisteren)
Nadat ik online 2 x 2GB had gedeeld met mijn zoontje werd dat direct gemeld op mijn telefoon en de mijnKPN. Maar op de telefoon van mijn zoontje kwam het niet door, het bleef op 0MB staan. Na 2 uur klanten service gebeld die zeiden dan ik wat meer geduld moest hebben. Het is nu 36 uur verder en de gedeelde MB’s staan nog steeds niet aangemeld op mijn zoontjes telefoon (nog steeds 0MB). Morgen moet hij naar school en hij heeft nu geen mobile data en ik baal daar enorm van,
Alle nummers zijn gewoon netjes aangemeld online en op mijn KPN staat bij mijn zoontjes nummer staat dat ie nu 4Gb zou moeten hebben maar zijn telefoon staat 0 MB
We hebben telefoon paar keer opnieuw opgestart, mobile data aan/uit, wifi aan/uit etc, maar niets werkt. Het is een gloednieuwe Google Pixel telefoon.
Beste antwoord door Shyrin_
Hi
Jammer dat het nu niet werkt op het moment dat het zou moeten!
Op het moment dat er MB's gedeeld worden, krijg je daar per SMS een bevestiging van en worden de MB's binnen enkele minuten overgeschreven, wat dan ook weer zichtbaar is in MijnKPN. Soms kan het nodig zijn om het toestel even helemaal uit te schakelen en dan weer aan: zo kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op ons netwerk. Ik begrijp dat jullie dit al gedaan hebben maar dat jullie ook voor de eerste keer MB's gedeeld hebben, ik denk dan even hardop: hij heeft dus nog geen gebruik gemaakt van mobiel internet? Staan de instellingen van mobiel internet ook goed ingesteld in zijn toestel, hebben jullie dat ook gecontroleerd? Google Pixel hebben wij niet in onze toestelhulp staan: maar wel een ander Google toestel. De instellingen zijn hetzelfde: mijn advies is om de instellingen te controleren.
Ik hoor graag of ik goed zit met mijn gedachte of dat we toch verder moeten kijken!