Beantwoord

Geen korting na aanmelding nieuw nummer

  • 28 November 2021
  • 11 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement (eindigend op 8743) bij KPN afgesloten en heb deze toegevoegd aan mijn KPN Compleet, dacht ik. In mijnKPN zie ik wel het nummer staan maar op de factuur wordt de korting niet verrekend (37,50 ipv €30,00). Is het nieuwe abonnement wel of niet toegevoegd aan KPN Compleet en zo ja, waarom wordt de korting niet verrekend? Ik probeer een klantenservice te bereiken maar dit wil niet lukken… Kan iemand mij helpen op dit forum? Super frustrerend. 


Alvast super bedankt!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 November 2021, 18:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marc_LeClou ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Je kunt inderdaad ook KPN bellen. Doordeweeks dagelijks van 8.00 tot 20.00 via 0800-0402.

 

 

Hi!

 

bedankt voor je reactie. Wanneer ik via de MijnKPN app kijk zie ik hier het betreffende 06nummer en abonnement bij staan. Als ik via de link kijk die je stuur niet en krijg ik hem ook niet toegevoegd? 

Reputatie 7
Badge +28

Het kan zijn dat je net te laat was met de aanvraag voor de korting op de eerste factuur. Mogelijk is de aanvraag inmiddels wel verwerkt.

Wil je zeker weten of de aanvraag nu wel verwerkt is (of nog in behandeling) , bel dan met 0800-0402
 

Bij grote drukte kun je ook chatten. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal zo naar beneden scrollen) 

 

Oke ga ik proberen, bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +19

Is het inmiddels gelukt om het nummer aangemeld te krijgen voor de Husselkorting @Marc_LeClou

Hi @Jeroen_dB ,

Nee nog niet helaas..

Reputatie 7
Badge +28

@Marc_LeClou 

Je kunt nog tot 20.00 bellen of chatten met KPN. 

Reputatie 7
Badge +28

Het kan zijn dat je net te laat was met de aanvraag voor de korting op de eerste factuur. Mogelijk is de aanvraag inmiddels wel verwerkt.

Wil je zeker weten of de aanvraag nu wel verwerkt is (of nog in behandeling) , bel dan met 0800-0402
 

Bij grote drukte kun je ook chatten. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal zo naar beneden scrollen) 

 

Oke ga ik proberen, bedankt voor je hulp!

@Marc_LeClou 

Heb je al gebeld met KPN? 

Ja heb gebeld en ze hebben het betreffende nummer verwijderd en nog eens toegevoegd aan het adres. Nu moet ik wachten tot de volgende factuur (eind december) om te zien of het gelukt is, aldus de medewerker die geholpen heeft. De korting die ik niet gehad heb de afgelopen maanden zou verrekend moeten worden. 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo:thumbsup_tone4:  Fijn dat je telefonisch goed geholpen bent.  

Ja zeker, hopen dat het nu gewerkt heeft en de volgende factuur klopt 😄. Bedankt voor je hulp👍🏼