Beantwoord

Geen kpn compleet korting

  • 26 November 2020
  • 9 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik zie in mijnkpn dat ik €5,- kpn compleet korting zou moeten ontvangen. Maandelijks bedrag zou totaal op €37,20 moeten komen volgens mijnkpn. Echter is zo lang ik kan zien nooit die €5,- korting verrekend. Facturen zijn €42,20.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 2 December 2020, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Goed dat u hier een bericht plaatst. Laat de medewerkers even met u meekijken. Als u vast u profiel wil aanvullen, zodat zij weten in welk dossier zij moeten kijken.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Suzanne C en welkom op ons forum!

Ik heb gelijk even gekeken en zie dat de Husselkorting sinds 26 november actief is. KPN Compleet is een extra die wij onze trouwe klanten bieden. Je kunt voordelen ontvangen zolang je aan de voorwaarden voldoet. Wil je gebruik maken van de KPN Compleet voordelen? Dan dien je je wel eerst aan te melden via onze website. Deze aanmelding hebben wij op 26 november ontvangen. Om die reden kan ik de misgelopen korting van voor 26 november dan ook niet voor je vergoeden.

Beste Denise,

Dat klopt helemaal niet. Ik heb in november mijn abonnement verlengd, maar het abonnement daarvoor had ik ook al korting die toen nooit is verrekend. Graag dus opnieuw checken aangezien ik al 2 jaar daarvoor had aangemeld. Dit was overigens ook in de app te zien en dat bedrag kwam niet overeen met hetgeen werd gefactureerd. Dus al 2 jaar niet!

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb er nog eens naar gekeken. Ik zie op jouw adres twee mobiele nummers. Het nummer 06-*****287 is al sinds 2017 aangemeld voor KPN Compleet. Dit nummer krijgt ook al langere tijd korting op de mobiele factuur. Het nummer 06-*****207 is echter pas op 26 november aangemeld voor KPN Compleet voordelen. Ik zie geen eerdere aanmelding. Om die reden kan ik de gemiste korting van voor 26 november 2020 op nummer 06-*****207 dan ook niet in zijn geheel vergoeden. Uit coulance wil ik je nog wel aanbieden om drie maanden te vergoeden. Dit komt neer op € 15,00. Laat je mij weten of je hiermee akkoord gaat? Dan zet ik dit in het systeem.

Ik kan je de mail doorsturen die ik in november 2018 heb ontvangen van Belsimpel met daarin de bevestiging dat ik ben aangemeld voor KPN compleet voor dit nummer. 

En bij mijnKPN kan ik zien dat mijn abonnement KPN Zorgenloos 2017 per maand €37,20 zou moeten kosten. Maar elke maand is er €42,20 gefactureerd.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat je op dit moment ziet staan dat het abonnement €37,20 bedraagt, klopt. Je bent sinds 26 november aangemeld voor KPN Compleet, waardoor je de € 5,00 korting ontvangt. Dit zegt alleen niets over de kosten van het abonnement van voor 26 november 2020. Ik blijf daarom bij mijn aanbod om drie maanden te vergoeden uit coulance.

Waar kan ik de mail uit 2018 met bevestiging heen sturen?

Reputatie 7
Badge +17

Ik stuur je even een privébericht.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het doorsturen van de e-mail, @Suzanne C. Ik lees in de e-mail dat Belsimpel aangeeft jou te hebben aangemeld voor KPN Compleet, omdat je had aangegeven ook al een ander abonnement van KPN te hebben. Ik weet niet wat zij precies hebben gedaan, maar het lijkt erop dat hun aanmelding niet bij ons is doorgekomen. Zoals ik al zei, de eerste aanmelding voor het nummer in kwestie is bij ons op 26 november 2020 binnen gekomen. Ik moet daarom bij mijn standpunt blijven: ik kan je maximaal drie maanden vergoeden uit coulance. Ben je het hier niet mee eens, dan moet ik je vragen contact met Belsimpel op te nemen, aangezien zij de aanmelding voor jou geregeld zouden hebben.