Beantwoord

Gratis pluspakket?

  • 2 December 2020
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb bij KPN drie telefoon abonnementen en KPN thuis pakket met interactieve TV.

Als ik bij producten overzicht kijk en dan voor ITV zie ik dat het pluspakket € 0,00 is.

Maar als ik dit pakket dan aanklik zegt het overzicht € 9,99 per maand.

Ik weet dat wij vroeger via KPN wel kosteloos pluspakket hadden allen na de overstap naar Telfort was dit afgelopen.

Nu we weer terug zijn bij KPN vraag ik mij af of het pluspakket kosteloos weer aangezet kan worden.

 

Volgens mij halen wij niet het maximale uit onze abonnementen.

 

M.vr.gr. MTB Verstegen 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 December 2020, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MTB Verstegen, welkom! Wat gek dit! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag mee. Op het moment dat we jou korting aanbieden via MijnKPN dan moet je dit ook gewoon kunnen bestellen. Vreemd dat in het overzicht dan 0 euro staat! 

Goedeavond.

 

Heb mijn profiel gegevens aangepast.

 

Gr Marcel

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik zie dat je op dit moment het gratis Fox Sports pakket hebt uit je Combi voordeel. Je kunt dit wijzigen naar het Pluspakket, maar dan ga je dus maandelijks betalen voor het Fox Sports pakket.