Beantwoord

Gratis zender bij KPN compleet

  • 14 November 2019
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb ook al een paar dagen de combinatie internet/tv en nu ook mobiel. Ook ik heb nog niets gehoord over de gratis zender. Al eerder gebeld met kpn maar kreeg antwoord van 48 uur en daarna zou het zichtbaar moeten zijn.

 

Hoe zit het nu?

icon

Beste antwoord door PeterG 14 November 2019, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik heb ook al een paar dagen de combinatie internet/tv en nu ook mobiel.

Een paar dagen? Dan heb je je abonnement met televisie na 8 oktober genomen. Bij de toen geïntroduceerde abonnementen voor thuis zit geen gratis zenderpakket meer. Want KPN Compleet is bij Hussel afgeschaft.

Als een een entertainmentpakket gaat afnemen dan krijg je, ongeacht het aantal extra pakketten, € 5 korting per maand op je pakket thuis.

Heb je je abonnement thuis al van voor 8 oktober, en niet gewijzigd naar Hussel, dan zou je daarop een gratis zenderpakket* kunnen verwachten. Ook i.c.m. mobiel Hussel.

Keuze is pluspakket (28 zenders + on demand) of Fox Sports pakket (6 sportkanalen).

Abonnement was al vanaf februari 2019 en mobiel is ver voor de datum van 08 oktober aangevraagd en maandag 11/11 ingegaan

Ah, ik lees hier ( https://www.kpn.com/compleet.htm ) dat je je zelf moet aanmelden voor Compleet. Helaas kan ik nérgens meer vinden wáár je dat dan doet. Mijn advies: wacht even tot een moderator zich hier meldt. (duurt tot ca. 48 uur)

Zenderoverzicht pluspakket

36 Eurosport 2 HD

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids BG/T

…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG
73 RTL Lounge BG/T
74 RTL Crime BG/T
76 NPO 1 extra (NPO 3 extra nu via npo3.nl)
77 OUT TV
78 Family 7 (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T
82 Crime & Investigation BG
83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
109 Revolt TV (R & B / Hiphop) (NIEUWE ZENDER 13 nov. ’19)
110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG
114 100 procent NL (NIEUW PER 1-4-19!)
115 Stingray Classica HD (vh. Brava) (NIEUW PER 1-4-19!)

202 Pluspakket on demand aanbod

…EROTIEK
653 Meiden van Holland Hard HD

654 Babes TV HD

 

Update: het lijkt dat je je hier kunt aanmelden voor Compleet ondanks dat er nu hussel in de link staat:
https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Reputatie 7
Badge +28

Abonnement was al vanaf februari 2019 en mobiel is ver voor de datum van 08 oktober aangevraagd en maandag 11/11 ingegaan

 

Het gaat er niet om of je voor 8 oktober 2019 een mobiel abonnement had, maar of je voor 8 oktober 2019 KPN Compleet hebt aangevraagd. Het aanvragen van KPN Compleet was een aparte procedure. Dat aanvragen werkte via een internetpagina. 

Heb je vanaf 8 oktober 2019 contact opgenomen met KPN voor het regelen van voordelen, dan kom je niet in aanmerking voor KPN Compleet, maar wel voor KPN Hussel. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jansg, welkom! Voor zover ik weet, kan je je inderdaad nog steeds aanmelden voor KPN Compleet, met de juiste producten. Wel moet je dat zelf doen, het gebeurt niet automatisch. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en onder persoonlijke opmerkingen alle 06-nummers waar het om gaat bij vermelden? Dan kijk ik met je mee.