Beantwoord

Het lukt me niet MB's te verdelen.


Het product kan niet worden geladen en ook de facturen kunnen niet worden geladen. we zijn met 4 gezinsleden en dus 4 nummers actief in kpn compleet
Knap lastig nu 1 persoon zit te springen om MB's
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 januari 2019, 10:25

Goedemorgen @Smokies, Wat lastig dat het niet lukte om mb's te delen. Heb je het geprobeerd via de app en op de website van MijnKPN? Als het gaat over de webversie van MijnKPN, zou je dan een andere browser willen testen? Als het gaat over de app, zou je dan de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Hopelijk lukt het je dan wel om mb's te delen, anders hoor ik het graag. Zou je dan ook het 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @Smokies, Wat lastig dat het niet lukte om mb's te delen. Heb je het geprobeerd via de app en op de website van MijnKPN? Als het gaat over de webversie van MijnKPN, zou je dan een andere browser willen testen? Als het gaat over de app, zou je dan de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Hopelijk lukt het je dan wel om mb's te delen, anders hoor ik het graag. Zou je dan ook het 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +18
@Smokies, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer