Beantwoord

Hoe gratis zenderpakket te activeren?

  • 10 May 2021
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Sinds vorige maand heb ik naast KPN thuis ook KPN mobiel. Zoals ik van een eerder gesprek met de klantenservice begreep en zoals op de kpn website staat, heb ik nu KPN Compleet incl een gratis zenderpakket naar keuze. Echter zie/vind ik niet de optie om het gratis zenderpakket te kiezen dan wel te activeren. Wat moet hiervoor doen?

In Mijn KPN heb ik al mijn producten toegevoegd en zie ik bijv wel de KPN Mobiel voordelen zoals het delen van MB’s. Maar dus geen optie voor het gratis zenderpakket. Of zou ik daar toch geen recht hebben? Als dat het geval is, wanneer kom je er dan wel voor in aanmerking?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 May 2021, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @rherm, om gebruik te kunnen maken van de voordelen moeten de abonnementen onder hetzelfde huishouden aangemeld zijn. Doordat je MB's kunt delen klinkt het alsof dat huishouden er al is. Hoe heet jouw Thuis abonnement als je in MijnKPN kijkt? Staat daar Hussel bij, of iets anders? Hussel abonnementen zijn de opvolgers van de abonnementen die onder KPN Compleet aangemeld konden worden, waardoor daarbij andere voordelen mogelijk zijn. Het gratis zenderpakket is bijvoorbeeld vervangen door een entertainmentkorting. 

Als je me dat kunt vertellen en daarnaast jouw forumprofiel volledig invullen kan ik met je meekijken.

Hi Jasper, bedankt voor je antwoord. Het volgende staat in Mijn KPN:
 

Geeft dit meer duidelijkheid?

Op de kpn site zie ik eigenlijk niet iets staan over ‘entertainmentkorting’ , maar staat: “Je krijgt een gratis zenderpakket naar keuze”. En is eerlijk gezegd ook wel trigger geweest om voor KPN Compleet te gaan. Vandaar ook mijn vraag wanneer je hier wel voor aanmerking komt?
 


Mijn forumprofiel heb ik geupdatet.

Alvast bedankt.​​​​​​​

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @rherm, je hebt zo te zien alleen Hussel abonnementen. Dat betekent dat KPN Compleet niet van toepassing is voor jouw abonnementen. KPN Compleet is alleen mogelijk bij abonnementen die afgesloten zijn voor 8 oktober 2019. Toen is KPN Hussel geïntroduceerd, daarvoor kan je kijken op deze pagina voor de Hussel voordelen. In plaats van het gratis zenderpakket is er nu een entertainmentkorting die je op een aantal extra's kunt toevoegen. Geen van die extra's zijn nu actief zo te zien, als je die aanzet wordt die korting automatisch ook actief.

Hi,

Bedankt voor je antwoord. Hoe kan ik dan in Mijn KPN de entertainmentkorting die je omschrijft aanzetten?

M.i. toch een beetje vreemd dat de KPN site niet helemaal duidelijk weergeeft dat KPN Compleet (en dus bijv de gratis zender) alleen van toepassing op abonnementen die meer dan 1,5 jaar geleden zijn afgesloten. Bij mij wordt althans de indruk gewekt dat ik ook als nieuwe abbonnee KPN Compleet kan krijgen. Een puntje ter verbetering lijkt mij.

 

Reputatie 7
Badge +19

Entertainmentkorting kun je krijgen als je een pakket aanzet waarbij de extra korting een optie is. Als je geen van die optionele pakketten actief hebt, krijg je ook geen entertainmentkorting. Door 1 van de mogelijke opties te activeren in MijnKPN, zal de korting ook automatisch geactiveerd worden.