Beantwoord

huishouden aanmaken en nieuw mobiel nummer toevoegen aan KPN Compleet

  • 22 August 2019
  • 7 reacties
  • 416 keer bekeken

Ik probeer een nieuw mobiel nummer toe te voegen aan KPN Compleet om een huishouden aan te maken voor het delen van MB's, maar ik blijf de melding krijgen dat dat (nog) niet lukt. Het nieuwe nummer is geactiveerd, in gebruik en ook al zichtbaar in MijnKPN.

Hoe kan ik dit werkend krijgen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 August 2019, 11:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @blanco1, Ik kan dit wel voor je doen en als het dan nog niet lukt uitzoeken waarom het niet lukt. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het nakijken.
Super, ik heb zojuist die gegevens toegevoegd aan mijn forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +19
@blanco1, De abonnementen van de klantnummers die je hebt ingevuld zijn al Compleet. Ik zie maar één nummer op hetzelfde adres. Met welk(e) nummer(s) wil je mb's delen? Zou je dat nummer willen plaatsen bij opmerkingen? Dan zoek ik verder naar de kink in de kabel
het mobielnummer is geplaatst bij opmerkingen.
Dank!
Reputatie 7
Badge +19
@blanco1, Ik heb ontdekt waar het mis gaat. Zou je willen reageren op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @blanco1, Het adres klopt nu en zie dat je inmiddels KPN Compleet bent. Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze vooral. Anders wens ik je een heel fijn weekend!
Yes, het is vanochtend gelukt inderdaad! Bedankt en goed weekend ook.

Reageer