Beantwoord

Hulp bij kiezen KPN Hussel

  • 18 February 2021
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

hoi.

 

Ik ben op zoek naar iemand van KPN die mij kan helpen bij het kiezen van kpn-hussel?

ik heb een oud kpn-compleet abonnement en 2 mobiele nummers.

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 February 2021, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @vvs ,

Wil je jouw internet/TV abonnement omzetten en/of jouw mobiele abonnementen? 

 

Internet thuis kost minimaal 42,50: 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen, op de goedkoopste mobiel abonnementen krijg je tegenwoordig nog maar 2,50 per maand korting. 

 

Wat betreft mobiele abonnementen : Die staan hier keurig op een rijtje :

 https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @vvs Leuk! Ik hoop van harte dat je wat wijzer bent geworden van de tips van Noordzee. Als je de bestelling wilt plaatsen of iemand wilt spreken die met je mee wilt denken, raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402 of te chatten via de website.