Beantwoord

Hussel aanmelden lukt niet icm XS4All

  • 18 February 2021
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Goedemiddag,

Het lukt zowel mij als mijn vriend niet om KPN hussel voordeel te activeren via de website of via mobiel. De site zegt dat ik niet verbonden ben met het netwerk of dat de korting wellicht al geactiveerd is. In mijn laatste rekening zie ik echter dat de 2,50 korting er niet is afgegaan. 
Hoe moeten we de mobiel abonnementen koppelen met het internet/tv abonnement? Sinds eind januari heb ik een mobielabonnement bij KPN en we hebben internet van XS4all. 

Mvg, Joyce

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 February 2021, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Joy245 ,

Er is inderdaad een combikorting als je naast jouw mobiele abonnement van KPN een XS4ALL internetabonnement hebt. Het aanmelden hiervan loopt via XS4ALL

Hallo,

Mijn nieuwe rekening is binnen en de korting van 2,50 is er nog steeds niet af gegaan, ik heb nog steeds geen husselkorting. Mijn vriend heeft direct de koppeling gemaakt via XS4ALL, hij ziet de husselkorting ook in de app staan (ik niet). Hierbij heeft hij mij telefoonnummer ook doorgegeven. Wanneer hij opnieuw mijn nummer probeert te koppelen in de app lukt dat niet, om 4 mogelijke redenen die allemaal niet juist lijken te zijn.

Hoe kan mijn kpn nummer gekoppeld worden aan ons internetabonnement?