Beantwoord

Hussel korting ontbreekt

  • 14 April 2021
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zag zojuist op mijn KPN mobiel factuur dat de Hussel compleet korting ontbreekt. Afgelopen maand heb ik de belminuten aangepast van 150 min naar onbeperkt. Kan het wellicht daardoor komen? Ik heb namelijk nog steeds een KPN thuis abonnement.

Groet,

Remko

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 April 2021, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @remn89, ik heb daar zo geen standaard verklaring voor, ik kijk graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hoi Thomas,

Ik heb alle gegevens ingevoerd.

Groet,

Remko

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @remn89, ik zag de Husselkorting nog niet goed verwerkt staan! Ik heb hem net opnieuw aan laten zetten. Je krijgt hier als het goed is nog bericht over!

Hi @Thomas,

 

Bedankt! Ik heb inmiddels ook al even contact gehad met de klantenservice (telefonisch) en zij gaan zorgen dat de korting verrekend wordt met de factuur volgende maand.

Als het goed is, is het opgelost!