Beantwoord

Husselkorting

  • 16 October 2020
  • 1 reactie
  • 220 keer bekeken

Goedemiddag,

Op mijn factuur is de husselkorting nog niet verwerkt. Als ik de husselkorting wil activeren online, geeft de site aan dat gegevens onvolledig of onjuist zijn, terwijl ik de goede gegevens invoer.

Kunt u mij hiermee helpen?

 

Met vriendelijke groeten,

Joris Alferink

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 October 2020, 17:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jalfe ,

Als het activeren van die husselkorting online niet lukt, dan heb je een aantal andere mogelijkheden : 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

Reageer