Beantwoord

Husselkorting activeren

  • 26 November 2020
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Goedenavond,

Na aanmelden op jullie site voor hussel sim-only en internet zijn recent de eerste bedragen afgeschreven, omdat deze hoger waren dan verwacht ben ik in de facturen gedoken, tot mijn verbazing staat de hussel korting hier nog niet op. Na wat zoeken op dit forum kwam ik er achter dat ik deze zelf moet activeren (op https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm), dit vind ik erg vreemd omdat ik sim-only+internet samen heb aangevraagd onder de hussel noemer en op de site bij het aanvragen ook direct de hussel korting werd genoemd. 

Na het activeren staat nu wel mijn korting voor mobiel in mijn KPN (producten → uw voordelen) maar niet het entertainmentvoordeel voor Spotify Family (dat ik ook in dezelfde bestelling heb besteld). Wat moet ik doen om deze alsnog te activeren en is dit dan met terugwerkende kracht (voor zowel mobiel als entertainmentvoordeel)? Hier ga ik wel van uit omdat ik bij het afsluiten heb ‘getekend’ voor een totaalaanbod inclusief deze kortingen.

Advies: activeer hussel automatisch bij afsluiten en e-mail ook direct bij afsluiten een bevestiging/contract met zowel mobiel als vast inclusief alle kortingen, ik heb nu alleen een contract voor mobiel ontvangen met de bruto prijs terwijl ik toch echt een combinatie heb besteld. 

Mvgr,

Carlos

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 December 2020, 09:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Vul u profiel even aan met persoonlijke gegeven (alleen zichtbaar voor medewerkers) en drink een grote bak koffie. Het is namelijk druk op het forum dus een reactie kan enkele dagen op zich laten wachten.

Vul u profiel even aan met persoonlijke gegeven (alleen zichtbaar voor medewerkers) en drink een grote bak koffie. Het is namelijk druk op het forum dus een reactie kan enkele dagen op zich laten wachten.

Ik heb mij aangemeld met de optie ‘mijn kpn’, ik ging er dus vanuit dat deze gegevens bekend zijn. Wellicht volgend verbeterpuntje? :grinning: . Ik ga m aanvullen!

AVG. Je geeft met het invullen toestemming om in je dossier te kijken.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @cls, normaal gesprkken als een nieuwe klant beide producten (mobiel & internet) samen besteld hoort de Husselkorting automatisch aangezet te worden. Helaas is dat bij jou niet goed gegaan. Ik zie dat inmiddels per 26 november de korting is geactiveerd. Dit is echter te laat, je bent al langer klant. Ik ga met terugwerkende kracht de korting invoeren. Op de eerstkomende factuur krijg je de gemiste korting. Geldt voor zowel internet & tv als mobiel.Â