Beantwoord

Husselkorting niet toegepast

  • 19 February 2021
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb een mobiel abonnement bij KPN afgesloten in de veronderstelling dat de Husselkorting ook meteen geactiveerd zou worden (ook telefonisch contact over gehad).

Via mijn eerste factuur kwam ik erachter de korting nog niet werd berekend. Inmiddels heb ik me aangemeld voor de Husselkorting.

Wordt de korting voor de eerste maanden alsnog verrekend, zoals ik in sommige andere threads over dit onderwerp lees?

 

Bedankt en met vriendelijke groet,

Milan

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 February 2021, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mmarell ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Als het goed is, wordt de korting met terugwerkende kracht verrekend. 

 

Hallo @Noordzee,

Bedankt voor je reactie. Het abonnement is een maand geleden ingegaan. Inmiddels heb ik ook Hussel geactiveerd.

Wel bijzonder dat dat niet vanzelf gedetecteerd wordt. Alle lopende abonnementen worden in een overzicht getoond. En ik geloof dat het bij de aanvraag van het abonnement ook is gemeld.