Beantwoord

Ik heb Internet-telefoon-mobiel -TV en Spotify, wat levert het mij financieel op als ik de vaste telefoon en Spotify annuleer

  • 3 September 2021
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Mijn vaste lijn en spotify gebruik ik niet meer in mijn KPN compleet abbo. Levert het mij iets op als ik deze 2 uit mijn contract trek ?

icon

Beste antwoord door Nick83 3 September 2021, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u precies? Wat staat er precies op uw factuur 2de blad? 

Compleet is geen abonnementsvorm, maar een voordelenpakket.

TV, internet, bellen

Alles-in-1

+ESPN compleet, welke kosten weer afgetrokken worden, omdat er ook een mobiele telefoon verbonden is met dit contract.

thanks

Reputatie 7
Badge +24

Alles-in-1 is inderdaad de naam van het abonnement. Er hoort alleen nog wat achter. Bijvoorbeeld "Instap", "Standaard" of "Premium". Wat heeft u?

Telefonie kan bij dit abonnement in ieder geval niet verwijderd worden. Want dat is een vast onderdeel van het pakket.

Bij Standaard of Premium krijg je "gratis" Spotify. Dat kan ook niet verwijderd worden. Ik heb het woordje "gratis" wel tussen haakjes gezet, het pakket is 7 tot 8 euro duurder dan een vergelijkbaar pakket zonder "gratis" Spotify.

Je kunt het abonnement aanpassen naar Hussel. Misschien is dat goedkoper. Dan kun je uiteraard telefonie en Spotify laten vallen.

Sorry Nick. Standaard.. Excuzi. Bedankt voor de hulp. Ik ga eens bellen met de KPN. En wellicht overstappen naar Hussel als dat goedkoper is. Chatten met een medewerker die het meteen uit zoekt en afsluit, kan ik helaas niet meer vinden. Jammer.

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat je bij Hussel wel hebt: ESPN is niet gratis meer. Daarvoor moet je € 12,99 betalen. Daar krijg je dan 5 euro entertainmentkorting op. Blijft netto over € 7,99 aan kosten voor ESPN.

Dus let goed op het totale plaatje. Wat er onder aan de streep staat.

Eens. Dat was tijdje geleden ook de reden dat ik niet naar hussel ging. Een oud abbo is vaak goedkoper dan de nieuwe..thanks