Beantwoord

Ik wil graag verlengen voor telefoon en tv/internet

  • 21 October 2020
  • 2 reacties
  • 3148 keer bekeken

Hallo KPN,

 

Ik wil graag mijn mobiele abonnement en tv/internet thuis verlengen maar dit wordt op de website niet duidelijk aangegeven.

Ik heb zojuist net de klantenservice aan de telefoon gehad maar de medewerker was niet echt heel duidelijk hierover en de verbinding was niet echt helder

 

Ik zie kpn hussel in mijn kpn ID maar nergens staat er een modem of tv ontvanger, ik heb er nu een gratis maar als ik hem wijzig dan moet ik opeens 10 euro bijbetalen terwijl ik nu 7,50 korting krijg omdat ik dit combineer met mobiel.

Dan zie ik ook nog een ander abonnement (12maanden) met een v12 box en een 4k ontvanger maar daar geeft hij mijn 7,50 korting niet aan

Krijg ik die 5 euro korting en 2,50 als ik verleng met mijn mobiel en kpn internet/tv? (12maanden)

Of krijg ik ook een nieuw modem v12 als ik verleng bij hussel? want daar staan ook geen plaatjes van apparatuur

 

Ik wil graag duidelijkheid, dan weet ik ook waar ik aan toe ben

Ik zou ook willen weten wat jullie willen gaan doen met black friday?

 

Met vriendelijke groet, Gino

icon

Beste antwoord door Heine 28 October 2020, 13:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk niet dat KPN nu al bekend gaat maken of en wat ze gaan doen op black fryday.

En een nieuw modem krijgt u normaliter niet bij verlengen.

Je moet Hussel inderdaad 10 euro betalen voor de eerste tv ontvanger.

Reputatie 5
Badge +10

Hallo Gino, 

Leuk om te lezen dat je graag klant bij ons blijft. Een abonnement voor Thuis hoef je echter niet te verlengen, we hebben daar in ieder geval geen verlengacties voor. Je abonnement blijft gewoon doorlopen, nadat een minimale contracttermijn is afgelopen. Onze vaste, trouwe klanten belonen wij niet met verlengaanbiedingen, maar met de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel, waarbij je elke maand weer extra voordeel krijgt. 

Is je Thuisabonnement nog naar wens, dan hoef je dus niet te doen. Wil je liever iets wijzigen, dan kan dat eenvoudig via MijnKPN. Voordat je de wijziging doorvoert, zie je daar direct wat je nieuwe abonnementskosten worden. Bij een abonnementswijziging krijg je geen welkomstkorting en in principe ook geen nieuwe apparatuur, tenzij je het Ultra HD 4K pakket toevoegt (looptijd minimaal 6 maanden), dan krijg je wel (een) 4K tv-ontvanger(s). 

Zoals Nick al terecht opmerkt, wordt van tevoren niet bekend gemaakt of er een Black Friday actie is, dus ook niet wat voor actie dat dan zou zijn. 

Reageer